دانلود فایل pdf کتاب طراحی کاریکاتور نویسنده و طراح جک مارکو

دانلود فایل pdf کتاب طراحی کاریکاتور نویسنده و طراح جک مارکو
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
999 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf کتاب طراحی کاریکاتور نویسنده و طراح جک مارکو

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf کتاب طراحی کاریکاتور نویسنده و طراح جک مارکو ترجمه بهروز تورانی می باشد این فایل شامل ۵۰ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.دانلود کتاب طراحی کاریکاتور

کتاب طراحی کاریکاتور نویسنده و طراح جک مارکو

جک مارکو یک کاریکاتوریست برجسته آمریکایی است و چندین اثر چاپ شده در مجلات و کتاب های معتبر جهانی دارد که کتابی با عنوان طراحی کاریکاتور نوشته است که در آن بطور خلاصه و بدون هیچ حرف اضافه ای، اقدام به آموزش طراحی کاریکاتور های جالب و خنده دار کرده و توسط بهروز تورانی نیز ترجمه شده است. این کتاب شامل ۵۰ صفحه می باشد که از همان ابتدا آموزش را بدون هیچ مقدمه و حرف های اضافه شروع کرده است.

کتاب طراحی کاریکاتور اثر جک مارکو به آموزش ساده و جذاب خلق کاریکاتور می‌پردازد.

کاریکاتور یا کارتون نوعی نقاشی است که سوژه‌ی دلخواه را به صورت مضحک و خنده‌آوری ترسیم می‌کند. هنر کاریکاتور خیلی پیش از پیدایش روزنامه‌نگاری و حتی اختراع صنعت چاپ در دنیا رواج داشته و در واقع عمری به درازای تاریخ مکتوب انسان دارد.

این هنر در عصر باستان شناخته شده و رواج داشته است.  بسیاری از کاریکاتورها برای خنداندن بیننده کشیده شده‌اند، اما بعضی از آن‌ها مثل موضوعات سیاسی با اینکه در نگاه اول خنده‌دار هستند، اما معنای ثانوی عمیقی در خود دارند.

 کاریکاتور هنرِ ارائه ی تصاویر اشخاص یا اشیاء , که در آن صفات و خصوصیات بارز فرد یا شیئ , به نحوی اغراق آمیز , مضحک و غیر طبیعی به تصویر کشیده می شود.

در مجموع شاید بتوان به طور خلاصه این گونه گفت که کاریکاتور تصویری است که به منظور هجو کردن چیزی یا کسی کشیده می شود . کاریکاتور یک شخص باید مضحک باشد و در کشیدن آن باید نمایش اعضای بدن سوژه مبالغه کرده و شخصیت سوژه را بنمایاند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.