دانلود فایل pdf فهم قدرت دغدغه دائمی چامسکی تالیف پیرمیشل و جان شوفل

دانلود فایل pdf فهم قدرت دغدغه دائمی چامسکی تالیف پیرمیشل و جان شوفل
نوع فایل
pdf
حجم فایل
17MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1550 بازدید
15,000 تومان 13,000 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل pdf فهم قدرت دغدغه دائمی چامسکی تالیف پیرمیشل و جان شوفل

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایلpdf فهم قدرت دغدغه دائمی چامسکی (برگزیده ای از اندیشه های نوام چامسکی) تالیف پیرمیشل و جان شوفل ترجمه دکتر احمد عظیمی بلوریان می باشد. این فایل شامل ۵۷۲ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

کتاب فهم قدرت دغدغه دائمی چامسکی تالیف پیرمیشل و جان شوفل

نوآم چامسکی چهره‎ای شناخته شده در جهان است. کافی ست کوچک ترین اظهار نظر یا واکنشی از سوی او صورت بگیرد تا نامش در رسانه‎ها سر زبان ها بیفتد.
نوآم چامسکی، یهودی روس تبار متولد ۱۹۲۸؛ زبان شناس، روشنفکر سوسیالیست آزادی خواه و فیلسوفی آنارشیست است که آراء و نظریاتش به دلیل اینکه ازجمله منتقدان دائمی سیاست‎های داخلی و خارجی آمریکا محسوب می شود، در رسانه‎های داخل ایران انعکاس بسیاری داشته و اغلب از او به عنوان فیلسوف و روشنفکری مهم و شش دانگ یاد شده است.
البته بعدها پاره‎ای جهت گیری های او نشان داد که مخالفت‎های او باسیاست های دولت آمریکا ناشی از دیدگاه هایی است که ماهیتاً سنخیتی با جهت‎گیری‎های ما ندارد؛ چه بسا می تواند به تقابل‎های عمیقی همانند: دفاع او از اعتصاب غذای یکی از ضدانقلاب‎های مقیم آمریکا در برابر سازمان ملل و یا دفاع از معترضین به انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ بینجامد!
نظریات چامسکی در زمینه زبان‎شناسی انقلابی در این رشته به‎وجود آورد نظریه معروف وی «دستور زایشی» است که در دهه ۶۰ میلادی زبان‎شناسی را متحول ساخت. وی همچنین کتاب های متعددی درباره ذهن و زبان و مغز و زبان نوشته است.
پس از کتاب «مدنیت و جامعه مدنی در بستر تاریخ» که توسط دکتر احمد عظیمی باوریان ترجمه و به همت نشر رسا منتشر شد، «فهم قدرت» دومین کتاب از نوآم چامسکی ست که توسط این ناشر و با برگردان همین مترجم به فارسی درآمده است. اما آنچه فهم قدرت را به مراتب اثری مهم‎تر از کتاب پیشین (که آن نیز در جای خود کتابی درخور اعتنا بود) بدل می سازد؛ تنوع و گستردگی مباحثی‎ست که در این کتاب عرضه شده به گونه ای که می‎توان آن را چشم اندازی کامل از دیدگاه‎های گوناگون چامسکی محسوب کرد که پیش روی خواننده قرارگرفته است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.