جزوه درس عناصر و جزئیات ساختمانی مدرس دکتر سید جواد طباطبایی

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
18MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
775 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

جزوه درس عناصر و جزئیات ساختمانی مدرس سید جواد طباطبایی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس عناصر و جزئیات ساختمانی تا سقف سازی مدرس سید جواد طباطبایی همراه با نمونه سوالات هر فصل و پاسخ می باشد. این فایل شامل ۱۰۴ صفحه جزوه تایپ شده بسیار مفید و سودمند می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس عناصر و جزئیات ساختمانی مدرس سید جواد طباطبایی

فهرست مطالب جزوه:

۱- آماده سازی خاک -عملیات خاک

۲- پی و پی سازی

۳- کف سازی

۴- سقف سازی

در این مطلب از سایت یوفایل برای شما عزیزان دانلود جزوه عناصر و جزئیات ساختمانی دکتر سید جواد طباطبائی را آماده کرده ایم. این جزوه در ۱۰۴ صفحه بصورت تایپ شده در قالب فایل پی دی اف PDF می باشد که توسط یوفایل بررسی ، ویرایش و آماده سازی و ارائه می شود .

این جزوه با کیفیت عالی تهیه شده و در اختیار شما عزیزان و کاربران سایت قرار می گیرد. مطالعه و دانلود جزوه عناصر دکتر سید جواد طباطبائی را به تمامی دانشجویان عزیز توصیه می کنیم. امیدواریم که با استفاده از این جزوه موفقیت بیشتری در آزمونهایتان کسب کنید.

نیاز هر طراح و مهندس و هر عامل اجرایی یک سازه قبل از هر چیزی آشنایی با عناصر ساختمانی و جزئیات ساختمانی است زیرا تا کسی با شی ء و عنصری در ساختمان سازی و مواردی همچون اجرای پروژه آشنا نباشد نمی تواند به استفاده از انها در کار هایی همچون خواندن پلان ساختمان و … بپردازد .

طراحان نیز باید با عناصر ساختمانی آشنا باشند تا بتوانند در هنگام طراحی پلان ساختمان ها و سایر سازه ها عناصر مختلف را در جای خود بکار ببرند و به طراحی ایده های خود بنا به سلیقه افراد صاحب پروژه بپردازند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.