جزوه نکات شرکتهای تعاونی (تلخیصی از فصل شرکتهای تعاونی کتاب مختصر حقوق تجارت)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
272kB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1277 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود جزوه نکات شرکتهای تعاونی (تلخیصی از فصل شرکتهای تعاونی کتاب مختصر حقوق تجارت)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf  جزوه نکات شرکتهای تعاونی (تلخیصی از فصل شرکتهای تعاونی کتاب مختصر حقوق تجارت) دکتر محمد مهدی توکلی می باشد. این فایل شامل ۱۲ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نکات شرکتهای تعاونی تلخیصی از فصل شرکتهای تعاونی کتاب مختصر حقوق تجارت محمد مهدی توکلی

در این کتاب تلاش شده است تا تفسیر و توضیحی از مواد قانون تجارت ارائه شود که هم از اختصار و هم از جامعیت برخوردار باشد. از سویی شرح مواد قانون تجارت برطبق همان ابواب و فصول قانون تجارت بیان شده است و از سوی دیگر مواد مرتبط به صورت یکپارچه و تؤامان مورد بررسی واقع شده اند. در موارد اختلاف نظر، نظرات مختلف شده است و نظر اقوی برگزیده شده است. قوانین جانبی مرتبط با قانون تجارت مانند قانون صدور چک یا قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران به فراخور موضوعات کتاب مورد مطالعه واقع شده اند. در مجموع تلاش شده است که اثری فراهم شود که هم برای دانشجویان رشته حقوق جهت آموزش سریع و ساختارمند حقوق تجارت و آمادگی جهت شرکت در آزمونهای حقوقی کافی باشد و هم برای وکلاء و مشاوران حقوقی و سایر شاغلین حقوقی، جهت بازآموزی حقوق تجارت راه گشا باشد.

در این کتاب سعی شده است که بر مبنای نصوص قانونی به توضیح و تشریح و استدلال پرداخته شود و درمواجهه با موارد اختلاف نظر ،نظرات منطبق بر نص قانون که در آزمون های حقوقی ملاک قرار می گیرد بیان شده است؛

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.