دانلود اسلایدهای جزوه فصل سوم درس استاتیک (تعادل)

دانلود اسلایدهای جزوه فصل سوم درس استاتیک (تعادل)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
714 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود اسلایدهای جزوه فصل سوم درس استاتیک (تعادل)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf اسلایدهای جزوه فصل سوم درس استاتیک (تعادل) دکتر سید رضا مطلبی می باشد. این فایل شامل ۵۸ صفحه خلاصه تایپ شده بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود اسلایدهای جزوه فصل سوم درس استاتیک (تعادل)

اسلایدهای تعادل فصل سوم درس استاتیک و مقاومت مصالح  ۵۸اسلاید فصل سوم:  تعادل وقتی جسمی در حال تعادل باشد، برآیند همه نیروهی وارد بر آن صفر است . R= ∑۱▒〖 F=0 〗 M= ∑۱▒〖 M =0 〗 بخش اول :  تعادل در دو بعد تعادل اجسام تحت سیستم نیروهای وارده دو بعدی R= ∑۱▒〖 F=0 〗 M= ∑۱▒〖 M =0 〗 مجزا کردن سیستم و نمودار جسم  آزاد •نمایش کامل تمام نیروهای وارد بر جسم بطور دقیق •سیستم مکانیکی به صورت جسم یا گروهی از اجسام است که می توان آن را از اجسام دیگر مجزا کرد. •در استاتیک اساسا نیروهای وارد بر اجسام صلب در حال سکون بررسی می شود. •وقتی می خواهیم جسم یا اجسامی را تحلیل کنیم، این جسم یا مجموعه را از بقیه اجسام پیرامون آن مجزا می کنیم. تا بتوان به عنوان جسمی تنها با آن رفتار کرد.

برای آنکه یک جسم در تعادل مکانیکی باشد، باید برآیند نیروهای وارد بر آن و همچنین برآیند گشتاورهای وارد بر آن حول هر محور ثابتی در سیستم مرکز جرم ، صفر باشد.

شرایط تعادل استاتیکی

برای آنکه یک جسم در تعادل استاتیکی باشد، باید علاوه بر اینکه باید برآیند نیروهایی وارد بر آن و نیز برآیند گشتاورهای وارد بر آن حول هر محور ثابتی در سیستم مرکز جرم صفر باشد (تعادل مکانیکی) ، باید هم سرعت مرکز جرم و هم سرعت زاویه‌ای حول هر محوری در دستگاه برابر با صفر باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.