دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خانه‌های هوشمند

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خانه‌های هوشمند
نوع فایل
PPT
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
680 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت خانه‌های هوشمند

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت خانه‌های هوشمند می باشد. این فایل شامل ۳۶ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت خانه‌های هوشمند

خانه هوشمند چیست؟

معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانیتورینگ خانه استفاده می گردد.

فرض کنید در یک زمستان سرد ناگهان تصمیم می گیرید

که تعطیلات آخرهفته را به دور از جنجال و هیاهوی شهر شلوغ خود با استراحتی کوتاه در یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشور بگذرانید .

تصور کنید در هنگام بازگشت به سوی محل سکونت خود با یک پیام کوتاه از طریق تلفن همراهتان به راحتی محیط خانه را پذیرای حضور خود می کنید.

بخاری ها را روشن و دمای مطلوبتان را در اتاق ها و فضای خانه فراهم می کنید ،

آب گرم حمام را محک می زنید و چراغ ها را پیش از رسیدن روشن می کنید تا در هنگام ورودتان به منزل هیچ مشکل خاصی نداشته باشید.

از سوی دیگر با یک پیام کوتاه مشابه به محل مسکونی تان در شهر می توانید از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شوید و با به کار انداختن سیستم ایمنی خانه از شر دزدها در امان باشید. حتی در هرلحظه از طریق صفحه نمایش تلفن همراه قادر خواهید بود درون منزلتان را ببینید. درواقع دیگر زمان آن رسیده است که بانوی خانه از دغدغه های همیشگی بسته بودن شیر گاز و نشت ماشین لباسشویی و … ساعت های فعالیت و استراحت خود فارغ شود، زیرا قابلیت های نوین خانه های هوشمند چنان امکانات گسترده ای را در اختیار خانواده ها قرار می دهد که هر مشکلی در کمترین زمان ممکن از میان برداشته می شود و رفاه و آسایش بسیاری برای آنان به ارمغان می آورد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.