دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت شبکههای اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایهای یک پدیده
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت شبکههای اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایهای یک پدیده می باشد. این فایل شامل ۱۴ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت شبکههای اجتماعی نگاهی به قلمروهای پایهای یک پدیده
- قلمرو تاریخی
- قلمرو تمایزهای رسانهای
- قلمرو مفهومی
- قلمرو عملی
- قلمرو تکنولوژی و طبقهبندی
- قلمرو امکانات و کنترل
- قلمرو مولفههای سازنده نقطه تلاقی
- قلمرو چهارگانه (اینفوگراف)
- قلمرو نظریهها و مدلها
- قلمرو تفاوت رفتارها (اینفوگراف)
- برخی انتقادات
- برخی فرصتها
تاریخ رسانههای اجتماعی به سرویسهای تلفنی وویپ (Voice over IP) مثل دایل پد و غیره؛ برمیگردد ولی هرچه جلوتر آمدیم امکانات بیشتر شد:
- ژئوسیتیز (Geocities) (1994): خانهسازی در شهرهای رایگان وب / یاهو آنرا خرید.
- وبلاگ (۱۹۹۷) و امتداد آنها تا میکروبلاگ توئیتر
- دانشنامه آزاد ویکی پدیا (۲۰۰۱) همکاریجویی دستهجمعی برای تولید محتوا
- مای اسپیس (Myspace) و ای او ال (AOL) و اورکات (Orkut) (2002)
- لینکداین (LinkedIn) (2003) حرفهایتر و تجاریتر (وبسایت شبکه اجتماعی)
- فیسبوک (Facebook) با یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون کاربر و فلیکر (Flickr) (ژانر تصویری) (۲۰۰۴)
- دیگ (Digg) و توئیتر (Twitter) (2006) مدلهای خبریتر این رسانهها
- باز (Buzz) (2010) تجربه شکست خورده گوگل و بعد گوگل پلاس با دومین رتبه (۲۰۱۱)
- اینستاگرام (Instagram) نسخه آی او اس (۲۰۱۰)، اندروید (۲۰۱۲) (ژانر تصویری)
قلمرو مفهومی
- هنوز فیل مولوی است در همه جا: “you-just-don’t-get-it”
- هنوز یک طیف معنایی است بین رسانه و اجتماع
- من بر این باورم که هم متخصصان عرصه مطالعات رسانهای و ارتباطات جمعی و هم جامعهشناسان و هم خیلیهای دیگر در این معنا سازی ذیمدخل هستند و فقط باید با حوصله به حرفهای هم گوش کنند و به دیالوگ باور داشته باشند
- دو طیف هستند که اصرار به تصویب فوری تعاریف منفی یا مثبت دارند
- تعریف زیر ساختی مورد توافق: رسانه اجتماعی؛ فرمت است؛ اپلیکیشن وبپایه است که همه جا حاضر و همیشه در دسترس است و امکان دوسویهگی را برای تبادل دیتا – از نوع محتوای تولید شده توسط کاربر – بین افراد و جوامع از کوچک تا بزرگ فراهم میسازد.
- دو اصطلاح همزاد رسانههای اجتماعی:
- محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC: user-generated content)
- رسانه تولید شده توسط مصرف کننده (CGM: consumer-generated media)
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.