دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت پارک سیتروئن Citroen Park

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت پارک سیتروئن Citroen Park
نوع فایل
PPT
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
765 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت پارک سیتروئن Citroen Park

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع: پارک سیتروئن Citroen Park می باشد. این فایل شامل ۲۹ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت پارک سیتروئن Citroen Park

مقدمه :

با توجه به نیاز روحی و جسمی انسان به پارک و فضای سبز بخصوص در شهرهای صنعتی و بزرگ، طراحی این فضاها از اهمیت بالایی برخوردار است.

لذا نقد و بررسی نمونه های ساخته شده و مطالعه تاثیر آن بر استفاده کنندگان این فضاها می تواند

برای طراح این امکان را فراهم سازد تا در طراحی فضاها اشتباهات موجود را تکرار نکند و از نکات مثبت طرح بهره ببرد.

این پارک محصول نهضت مدرنیته است که نگاهی متفاوت به عناصر پارک دارد. بکارگیری مصالح جدید، طرح کاشتی متفاوت و توجه به پویایی و حرکت در طراحی اجزاء آن از خصوصیات این پارک است.

تاریخچه پارک

در سال ۱۹۷۲ پس از انتقال کارخانه سیتروئن قرار شد از زمین این کارخانه برای برگزاری نمایشگاه جهانی سال ۱۹۸۹ فرانسه استفاده شود و کاربری شخصی برای آن در نظر گرفته نشده بود

وجود کارخانه در زمینهای اطراف تاثیرات بسیاری گذاشته بود و موجب بوجود آمدن کاربریهایی متناسب با کارخانه شده بود بطوریکه در شمال انبار کالاها، در جنوب ایستگاه حمل بار به کشتی ، در شرق خانه های کارگاهی، در غرب رودخانه سن که مرکز تجارت ذغال و مشتقات آن بودکه با انتقال کارخانه کاربری این اراضی نیز حذف شد و مساحت زمین سه برابر گشت و قرار شد یک پارک عظیم با تعدادی دفتر کار و کاربری مسکونی در نظر گرفته شود. در مسابقه ای که برگزار شد دو گروه طراحی این پارک را به عهده گرفتند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.