دانلود جامع ترین فایل گزارش تجربه برنامه ریزی توسعه در کشور مالزی

دانلود جامع ترین فایل گزارش تجربه برنامه ریزی توسعه در کشور مالزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
966 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل گزارش تجربه برنامه ریزی توسعه در کشور مالزی (ویرایش اول)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf گزارش تجربه برنامه ریزی توسعه در کشور مالزی می باشد. این فایل شامل ۵۵ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

مالزی از کشورهای نسبتاً پرجمعیت آسیایی است که اغلب مردم آن همانند سایر کشورهای آسیایی به فعالیتهای کشاورزی مشغولند. تا سال ۱۹۵۷ (قبل از استقلال)، نابسامانیهای عمدهای در اقتصاد این کشور وجود داشت که عدم توجه به بخش کشاورزی و نقش آن در توسعه اقتصادی یکی از علل عمده بروز این مشکلات بود.

در این زمان بخش زیادی از مردم مالزی در فقر به سر میبردند. پس از برچیده شدن استعمار از مالزی، اقتصاد این کشور تغییرات ساختاری عمدهای را طی حدود ۵ دهه تجربه کرد. اجرای چندین برنامه عمده با هدف ریشه کن سازی فقر، تاکید و توجه به برنامههای توسعه روستایی، رونق بخش کشاورزی و حضور موثرتر دولت در سیاستگذاریها، موفقیتهای چشمگیری را برای این کشور به ارمغان
۴۹ % در سال ۱۹۷۰ به ۶% در سال ۲۰۰۰ رسید و تأثیر بحرانهای مالی / آورد.

نرخ فقر از رقم ۳ تا حد زیادی کاهش یافت . علاوه بر بخش کشاورزی، گامهای مهمی نیز در توسعه بخش صنعتی بویژه در روستاها برداشته شد بهطوری که سهم صنعت و تولیدات صنعتی در تولید ناخالص ملی در این دوران به میزان قابل توجهی افزایش یافت. در حال حاضر، مالزی با سرعت به سمت صنعتی شدن پیش میرود.

تولید و توزیع محصولات کشاورزی چرخ اقتصاد مالزی را به حرکت درآورده و در کنار آن تولیدات صنعتی راه را برای پیشرفت بیشتر باز کرده است. چهره فقر در این کشور به تدریج رنگ میبازد و مالزی به آینده درخشان تری می اندیشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.