دانلود جامع ترین فایل pdf طرح توجیهی پرورش بلدرچین به ظرفیت ۴۲۰۰۰۰ قطعه

دانلود جامع ترین فایل pdf طرح توجیهی پرورش بلدرچین به ظرفیت ۴۲۰۰۰۰ قطعه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
171KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
577 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل pdf طرح توجیهی پرورش بلدرچین به ظرفیت ۴۲۰۰۰۰ قطعه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf طرح توجیهی پرورش بلدرچین به ظرفیت ۴۲۰۰۰۰ قطعه می باشد. این فایل شامل ۱۶ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

طرح توجیهی پرورش بلدرچین

بلدرچین حیوانی است با خصوصیت پرندگان وحشی شکاری بسیار پرجنب و جوش و متحرک ولاجرم باید در وضعیتی قرار گیرد که امکان پرواز و خیز داشته باشد. میزان پروتئین موجود در گوشت این پرنده از پروتئینهای پرندگان معمولی ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر است همچنین بسیاری از انواع اسیدهای آمینه کمیاب که در سایر پرندگان یافت نمی شود در گوشت این پرنده موجود می باشد.

۵ هفتگی یعنی – در زمان بیرون آوردن جوجه از تخم ، وزنش ۷ گرم است. با تغذیه اصولی و مناسب وزنش در سن ۶ موقع کشتار به ۱۵۰ گرم می رسد و وزن گوشت خالص و تمیز ۱۲۰ گرم می باشد . لذا بدلیل رسیدن به وزن مطلوب در ۵۵ روزگی معمولا کشتار میشود تا وزن ۱۵۰ گرم گوشت خالص را بدست آورند.

وزن تخم بلدرچین تقریبا ۱۰ گرم است در مقایسه با تخم مرغ از نظر مواد غذایی غنی تر است و با در نظر گرفتن پانزده B اینکه ۵ عدد تخم بلدرچین با یک تخم مرغ برابری می کند اما فسفر آن ۵ برابر ، آهن ۸ برابر ، ویتامین ۱۲ برابر تخم مرغ می باشد.

سرعت رشد بلدرچین خیلی سریع می باشد. بلدرچین نر در ۳۶ روزگی و ماده در ۴۲ روزگی به بلوغ جنسی می۵ .۴ ماهگی به بلوغ جنسی میرسد. تولک در بلدرچین یکماهه بوده و تولید تخم سالانه در حدود ۳۰۰-۲۸۰ عدد می باشد. مقاومت بلدرچین به بیماریها خیلی بیشتر از مرغ است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.