دانلود فایل word جزوه نحوه نگارش طرح توجیهی

دانلود فایل word جزوه نحوه نگارش طرح توجیهی
نوع فایل
Word
حجم فایل
44KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
622 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه نحوه نگارش طرح توجیهی

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل word جزوه نحوه نگارش طرح توجیهی می باشد. این فایل شامل ۳۳ صفحه می باشد و در قالب فرمت word تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه نحوه نگارش طرح توجیهی

زمینه اصلی موضوع کسب و کار خود را توصیف کنید . ماموریت و اهداف اصلی شرکت شما چیست ؟ فرصت های موجود در این کسب و کار و راهبردهای دستیابی به آنها کدامند ؟ بازار هدف خود را بطور خلاصه تشریح نمایید .

موقعیت و جایگاه شما در آینده این کسب و کار و در میان رقبا چگونه خواهد بود ؟ تیم کاری خود را معرفی نمایید . نوع کسب و کار ( تولیدی ، خدماتی ، تجاری و … ) خود را مشخص نمایید . نوع مالکیت حقوقی آن را مشخص نمایید . سرمایه مورد نیاز کسب و کار خود را از چه منابعی تامین می کنید ؟ اطلاعات مالی مهم از وضعیت گذشته و برنامه ریزی برای آینده از قبیل درآمد ، سود خالص ، داراییها و تعداد و نوع سهام را مشخص نمایید.

اقتصاد : در راه اندازی کسب و کار خود تا چه حد به عواملی از قبیل علاقمندی مشتریان ، سطح درآمد آنها و نحوه دسترسی شان به محصولات توجه کرده اید ؟ آیا توان خرید مشتریان خود را در نظر گرفته اید ؟ آیا محصولات شما با توان خرید مشتریانتان متناسب می باشد ؟ تاثیر تغییرات اقتصادی مانند توان خرید ، مالیت ، نرخ ارز و … را در کسب و کار خود مشخص نمایید .

تغییرات جمعیتی مانند اندازه جمعیت ، توزیع ، ترکیب ، اشتغال ، سطح درآمد ، سطح تحصیلات آحاد جمعیتی چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد ؟ آیا تاثیر چالش های جمعیتی ایران مانند تراکم زیاد جمعیت در سنین جوتنی ، مهاجرت و اشتغال را بررسی نموده اید ؟

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.