دانلود فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول را بالا ببرم

دانلود فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول را بالا ببرم
نوع فایل
word
حجم فایل
455KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2056 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول را بالا ببرم

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل word اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول را بالا ببرم می باشد. این فایل شامل ۲۹ صفحه می باشد و در غالب فرمت  word تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

چکیده

یکی از دلایل عمده بسیاری از اختلالات رفتاری و شخصیتّی در کودکان و نوجوانان، ضعف در اعتماد به نفس و احساس خودارزشمندی (عزت نفس) است، بنابر این امروزه در اصلاح و درمان بسیاری از این اختلالات، پرورش و تقویّت احساس اعتماد به نفس و مهارتهای فردی و اجتماعی آنان، نقش بسزایی ایفا می کند. شروع مدرسه زمان خوبی برای تقویت اعتماد به نفس است، زمانی که قصد داریم به فرزندمان  بیاموزیم چه اهدافی را در زندگی داشته باشد و برای رسیدن به آن ها چگونه تلاش کند، باید احساساتی را که باعث تقویت تفکرات منفی در آن ها می شود کاهش دهیم.به این منظور باید باورها و توقعات سختی که از خود دارد و باعث ضعیف شدن اعتماد به نفسمی شود و به آن شدت می بخشد را تغییر دهیم

یکی ازدلایل عدم یادگیری در کودکان ضعف دراعتمادبه نفس است واین رابطه مستقیمی باچگونگی نگرش فرد نسبت به خو ددارد درمان آن بدون توجه به اصول وروشهای تقویت اعتمادبه نفس انجام نمی پذیرد اینجانب نورالسادات قیاسی آموزگار پایه اول آموزشگاه شهید قدوسی کرک علیا در اوایل سال تحصیلی وقتی مشاهده کردم که دانش آموزم درفعالیت های داوطلبانه شرکت نمی کندو کمتر سعی  می کند در فعالیت های کلاسی و همچنین فعالیت های گروهی شرکت نماید سعی نمودم تا به کمک مادراو اعتمادبنفس او راتقویت نمایئم لذاتوانمندیهای اورامدنظرگرفتیم نه ضعف ها وناتوانایییها را.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.