دانلود پاورپوینت نحوه تکمیل اظهارنامه اشخاص حقوقی

دانلود پاورپوینت نحوه تکمیل اظهارنامه اشخاص حقوقی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1270 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت نحوه تکمیل اظهارنامه اشخاص حقوقی

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت نحوه تکمیل اظهارنامه اشخاص حقوقی می باشد. این فایل شامل ۴۸ اسلاید مفید زیبا و قابل ویرایش و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

نحوه تکمیل اظهارنامه اشخاص حقوقی

۱- جدول شماره اطلاعات اشخاص حقوقی است وقتی که اظهارنامه دانلود ونصب می گردد وبا کلمه عبور ونام کاربری وارد برنامه می شویم به خودکار اطلاعات اصلی اشخاص حقوقی ایجاد می گردد.در این مرحله کد اقتصادی ونوع شرکت باید وارد گردد.

در جدول شماره ۳ درخصوص اطلاعات اشخاص حقوقی از قبیل نوع پذیرفته شدن در بورس،حسابداررسمی داردیا نه محل فعالیت برای شرکت یا استیجاری وایا فعالیت درآمدی وهزینه ای داردیا نه که به صورت بلی وخیر باید پاسخ داده شود.

اظهارنامه حقوقی چیست و نحوه پر کردن آن چگونه است؟

اظهارنامه‌ مالیاتی در فرم‌های مصوب سازمان امور مالیاتی تکمیل می‌شود و در موعد مقرر به اداره‌ی امور مالیاتی محل اقامت شخص حقیقی یا اداره‌ی امور مالیاتی محل وقوع دفتر شخص حقوقی تحویل داده می‌شود. به علاوه ضروری است که اظهارنامه‌ مالیاتی و فیش واریز مالیات هر دوره تا ۳۱ تیر ماه هر سال به اداره‌ی امور مالیاتی تسلیم شود. البته از سال ۹۱ (یعنی سال مالی ۹۰) این فرآیند به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اینترنتی سازمان امور اقتصادی و دارایی انجام می‌شود.

هت ثبت اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی، مودی پس از وارد نمودن نام کاربری ، رمزعبور و کد رهگیری سامانه ثبت نام، قادر به بارگزاری اطلاعات هویتی خود در اظهارنامه می باشد.

تسلیم الکترونیکی اظهارنامه با استفاده از اطلاعات ثبت نام امکان پذیر می باشد بنابراین ضروری است مودیان نسبت به تکمیل اطلاعات، رفع ایرادات احتمالی این مرحله از طریق سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.