دانلود جزوه اصول و اساسات اداره و مدیریت

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
183KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
656 بازدید
7,500 تومان 5,000 تومان٪33 تخفیف

دانلود جزوه اصول و اساسات اداره و مدیریت

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه اصول و اساسات اداره و مدیریت می باشد. این فایل شامل ۳۱ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه اصول و اساسات اداره و مدیریت

تاریخچه اداره و مدیریت
اگر توجه نموده باشید، تاریخچۀ اداره و مدیریت از بدو پیدایش بشر آغاز شده است طوریکه انسان های اولیه بخاطر رفع نیازهای ابتدایی شان مانند: خوراک، پوشاک، سرپناه حفاظت و امنیت و سایر ضروریات، مجبورگردیدند تا با همدیگر همکاری نموده و برای اهداف مشترک با هم تلاش نمایند.

به این ترتیب برای اولین بار داشتن هدف مشترک، همکاری با همدیگر و تقسیم وظایف مطرح گردید. متعاقباً درتمدنهای بعدی پیشرفت های مهمی در عرصه اداره و مدیریت در جهت تنظیم امور کشاورزی، شهرسازی، ساختن قوانین، حکومت داری و مانند آن صورت گرفت که تا اکنون ادامه یافته است.

پیشرفت و رشد سریع جهان امروز و تغییرات پرشتاب تکنالوژی با عث شده است که در عرصه اداره و مدیریت نیز رشته های گوناگون ایجاد و انکشاف نماید که هر یک دارای ویژه گی های منحصر به خود را دارا میباشد.

موضوعات و مطالب گرد آوری شدهء این کتاب در ابتدا به تشریح یک سلسله مفاهیم عمومی اداره و مدیریت پرداخته است سپس در رابطه به اساسات برنامه ریزی تمرکز نموده تا سر آغازی باشد برای
پیشرفت های بیشتر شما در راه آموزش علوم اداره و مدیریت و ضمناً دانش شما وسیلهء باشد برای کار موثر، هدفمند و پلان شده غرض خدمت گذاری به مردم و وطن ما.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.