دانلود فایل pdf مقاله حسابداری منابع انسانی،ابزار قدرتمند مدیریت

دانلود فایل pdf مقاله حسابداری منابع انسانی،ابزار قدرتمند مدیریت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
252KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
636 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf مقاله حسابداری منابع انسانی ، ابزار قدرتمند مدیریت

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf مقاله حسابداری منابع انسانی،ابزار قدرتمند مدیریت می باشد. این فایل شامل ۱۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

حسابداری منابع انسانی ، ابزار قدرتمند مدیریت

۱ مقدمه:
این مقاله به بیان تعریف، تاریخچه و مراحل توسعه حسابداری منابع انسانی، و همچنین کاربردها و روش های اندازه گیری ان میپردازد. گرچه حسابداری منابع انسانی بسیار با ارزش برای سازمانها به عنوان یک وسیله قدرتمند مدیریتی است اما متاسفانه هنوز در بسیاری سازمانها شناخته نشده است.

اگر حسابداری منابع انسانی بتواند مزایایی که برای مدیریت و فرایند تصمیم گیری دارد اثبات کند ، مدیران با اشتیاق به سمت استفاده از ان روی می اورند. برای تعیین ارزش این منبع ، ابتدا باید با روش هایی به اندازه گیری و کمی کردن ارزش ان پرداخت ، تا بتواند از این اطلاعات کمی در تصمیمات استفاده کرد، در اهمیت این اطلاعات همین نکته کافی است که این اطلاعات نه تنها برای مدیران و تصمیمات داخلی شرکت ، بلکه برای تصمیمات خارجی مانند سرمایه گذاران نیر کاربرد دارد.امید است با انجام تحقیقاتی دراین زمینه بتوان مزایای پنهان این منبع قدرتمند را کشف و ان را در اختیار تصمیم گیرندگان قرار داد.

حسابداری منابع انسانی چیست؟
کمیته حسابداری منابع انسانی در انجمن حسابداری امریکا ، حسابداری منابع انسانی را چنین تعریف می کند، فرایند اندازه گیری و تشخیص اطلاعات راجع به منابع انسانی و ارتباط برقرار کردن این اطلاعات به قسمتهای مورد علاقه.حسابداری منابع انسانی، نه فقط شامل اندازه گیری تمام هزینه ها / سرمایه گذاری در رابطه با استخدام ، جایگزینی ، اموزش ، و توسعه کارمندان می شود بلکه همچنین هدف این تعریف ارتقاء کیفیت تصمیمات مالی اتخاذ .(Flamholtz, شامل تعیین ارزش اقتصادی انسان در سازمان نیز میشود( ۱۹۹۹

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.