دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت شیوه نامه پروژه های علمی دانش آموزان

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت شیوه نامه پروژه های علمی دانش آموزان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
990 بازدید
8,000 تومان 5,800 تومان٪28 تخفیف

دانلود جامع ترین فایل پاورپوینت شیوه نامه پروژه های علمی دانش آموزان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت شیوه نامه پروژه های علمی دانش آموزان جشنواره جابر ابن حیان و فرصتهای متنوع یادگیری سال تحصیلی ۹۸-۹۹ می باشد. این فایل شامل ۱۷ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت شیوه نامه جابر و فرصت های متنوع یادگیری سال تحصیلی ۹۸-۹۹

در خصوص نحوه ی اجرای پروژه های علمی دانش آموزان ابتدایی(جشنواره جابربن حیان) در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تغییرات اجرایی این برنامه به شرح زیر جهت اطلاع و برنامه ریزی و اقدام لازم ارسال می گردد:

عنوان جشنواره در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ از پروژه های علمی دانش آموزان (جشنواره جابربن حیان ) به جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری تغییر می یابد.

برنامه مذکور در دو بخش (دانش آموزی و معلمان) و با توجه به تمام ساحت های سند تحول شامل ( تعلیم وتربیت اعتقادی عبادی واخلاقی ، اجتماعی وسیاسی ، زیستی وبدنی ، زیبا شناختی و هنری ،اقتصادی وحرفه ای ، علمی وفناورانه) علاوه برحیطه های شیوه نامه قبلی برگزار خواهد شد.

سطح دانش آموزی به مدرسه ، منطقه ، و استان محدود می گردد و در مرحله کشوری برای دانش آموزان برگزار نخواهد شد.

در سطح دانش آموزی تمام فعالیت های فکری و دست سازه های دانش آموزان ابتدایی بدون محدودیت و قالب خاصی با هدایت معلمین تولید و در نمایشگاه های مدرسه ای به نمایش در خواهد آمد ، این آثار در نمایشگاه منطقه ای نیز ارائه  شده و نمونه و یا تمامی آثار منتخب مناطق در نمایشگاه استانی در معرض دید دانش آموزان ، معلمان ، مدیران ، مسوولین و.. قرار خواهد گرفت .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.