دانلود جزوه درس بیماریهای کاردیوواسکولار (قلبی و عروقی)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
815KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
498 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود جزوه درس بیماریهای کاردیوواسکولار (قلبی و عروقی)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس بیماریهای کاردیوواسکولار (قلبی و عروقی) می باشد. این فایل شامل ۲۴ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس بیماریهای کاردیوواسکولار (قلبی و عروقی)

میزان مرگ و میر ناشی از بیماریهای ESRD (end-stage renal disease) در بیماران قلبی و عروقی ۱۰ تا ۳۰ برابر افراد جامعه می باشد . این افزایش ممکن است ناشی از شیوع دیابت، هیپرتانسیون و هیپرتروفی بطن چپ ب ه همراه ریسک فاکتورهای زمینه ای مثل احتباس مزمن مایعات، هیپرفسفاتمی، آنمی، اکسیداتیو استرس و عوامل دیگر که در شرایط یورمیک ایجاد می شود، باشد.
در این مبحث در مورد اپیدمیولوژی و درمان ریسک فاکتورهای زمینه ای و غیر برای بیماریهای قلبی و عروقی و بیماری ایسکمیک و نارسایی ESRD زمینه ای بیماران A قلبی، مایع پریکاردیال، بیماری دریچه ای و آریتمی بحث خواهد شد.

I(Traditional) فاکتورهای زمینه ای I
الف فشار خون : که در مورد آن بحث خواهد شد.
ب دیابت قند ی : بیماری دیابت ریسک فاکتور مهمی برای سندرم کرونری حاد ا ست.
بطور کلی گرفتاری کرونری در بیماران دیابتی با وجود اقدامات درمانی نتیجه خوبی نسبت به افراد غیر دیابتیک ندارد . بعلاوه گرفتاری کرونری در این افراد با افزایش شیوع نارسایی (Hb A1C) قلبی همراه است . عدم کنترل قند خون همراه با افزایش هموگلوبین با افزایش مرگ و میر همراه است. glycosylated

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.