دانلود جزوه درس تئوری مدیریت رشته مجموعه مدیریت

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
533KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
528 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود جزوه درس تئوری مدیریت رشته مجموعه مدیریت

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf جزوه درس تئوری مدیریت رشته مجموعه مدیریت می باشد. این فایل شامل ۶۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است . امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه درس تئوری مدیریت رشته مجموعه مدیریت

مقدمه
مجموعه حاضر که جمع بندی مطالب کلیدی و مهم درس تئوری مدیریت برای رشته مجموعه مدیریت می باشد در راستای افزایش ضریب قبولی شما در آزمون سراسری تهیه و تدوین شده است. در این مجموعه ابتدا نکات کلیدی هر مبحث به ویژه در رابطه با موضوعاتی که باید بر روی آن متمرکز شوید مطرح و سپس با مقایسه تطبیقی آزمون های آزمایشی پارسه و کنکور سراسری به نوعی روایی آزمون های آزمایشی پارسه ارزیابی و دیگر این که انطباق مطالب کلیدی مطروحه با ماهیت سوالات کنکور سراسری را به مخاطب گوشزد تا انگیزه لازم برای مطالعه دقیق جزوه حاضر فراهم گردد.

بدیهی است اثربخشی این مجموعه هنگامی مضاعف خواهد شد که دانشجو به کلیه مطالب درسی در جزوه اصلی مسلط و آن گاه با مطالعه مطالب نوشتار حاضر تا نوعی مرور و یادآوری صورت پذیرد. هر چقدر نوشتار حاضر تحت عنوان آخرین قدم نامگذاری شده است لکن شرط موفقیت آن پیمودن گام های قبلی به صورت جامع و مانع است. امید است مجموعه حاضر بتواند نقش موثری را در قبولی
شما ایفا نماید.

کلیات
برای ورود دقیق به مباحث هر رشته علمی آگاهی و دانش از سابقه، تاریخچه، سیر تحول و توسعه آن و تغییرات محتوایی در ادوار مختلف اهمیت خاصی دارد. در حوزه دانش مدیریت در این رابطه چند نکته کلیدی باید مدنظر قرار گیرد:
۱- پیدایش مدیریت همزاد با پیدایش بشر است لکن هر قدر جوامع توسعه یافته تر می شود مدیریت هم پیچیده و توسعه یافته شده است. بنابراین گفته می شود سیر توسعه مدیریت همزاد با سیر توسعه جوامع است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.