دانلود خلاصه کتاب روان شناسی فیزیولوژیک غلامحسین جوانمرد

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
5MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
736 بازدید
12,000 تومان 10,000 تومان٪17 تخفیف

دانلود خلاصه کتاب روان شناسی فیزیولوژیک غلامحسین جوانمرد

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع pdf پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی فیزیولوژیک تالیف غلامحسین جوانمرد می باشد. این فایل شامل ۴۶۰ صفحه خلاصه به صورت اسلاید می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب روان شناسی فیزیولوژیک غلامحسین جوانمرد

فصل اول:
تعریف و روش های روانشناسی فیزیولوژیک
رشته روانشناسی را علم مطالعه رفتار و فرآیندهای ذهنی تعریف می کنند. اگر فرآیند های ذهنی را نیز نوعی رفتار تلقی کنیم در این صورت، به علت آن که رفتار ابعاد مختلفی دارد، به همین جهت برای بررسی آن به رشته های مختلفی نیاز وجود دارد. در تحلیل نهایی رفتار، می توانیم به صورت قرار دادی بنیادهای اصلی رفتار را به دو دسته تقسیم کنیم: بنیادهای زیستی و بنیادهای محیطی.

تعریف و روش های روانشناسی فیزیولوژیک
فیزیولوژیبه مطالعه کار کرد ساختارهای فیزیکی موجود زنده می پردازد، به عبارت دیگر واژه فیزیولوژی به معنی علم به اعمال بدن موجودات زنده است.

تعریف و روش های روانشناسی فیزیولوژیک
روانشناسی فیزیولوژیک علم توصیف و تبیین رفتار بر اساس اصطلاحات فیزیولوژیک است”. ولی اگر بخواهیم این تعریف را واضح تر مطرح کنیم، در نظر پینل( ۲۰۰۰ ) ” روانشناسی فیزیولوژیک بخشی از زیست روانشناسی است که مکانیسم های عصبی رفتار را در جریان دستکاری مستقیم مغز، تحت آزمایشات کنترل شده، مورد مطالعه قرار می دهد”.

تعریف و روش های روانشناسی فیزیولوژیک
فلسفه به مادر علوم معروف است. یکی از موضوعاتی که در حوزه فلسفه با بررسی های  روانشناسی فیزیولوژیک پیوند می یابد، رابطه ذهن و بدن بود.
– بیش از ۲۰۰۰ سال پیش در یونان باستان ارسطو ( ۳۲۲ ۳۸۴ قبل از میلاد ) فرض کرد که چیزی بنام ذهن، روح ۲، یا روان مسئول ایجاد رفتار است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.