دانلود فایل جامع خلاصه کتاب صداهایی از ورای تاریکی (نمایشنامه)

دانلود فایل جامع خلاصه کتاب صداهایی از ورای تاریکی (نمایشنامه)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
311kB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
797 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود فایل جامع خلاصه کتاب صداهایی از ورای تاریکی (نمایشنامه)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب صداهایی از ورای تاریکی (نمایشنامه ای از آریل دورفمن) ترجمه سیروس ماهان می باشد. این فایل شامل ۳۱ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

صداهایی از ورای تاریکی (نمایشنامه)

آریل دورفمن در روز ششم ماه مه ١٩۴٢ در آرژانتین متولد شد. اسم اصلیش ولادیمیرو است. پدر و مادر آریل که از شیفتگان ولادیمیر ایلیج اولیانف لنین بودند این نام را بر او نهادند. آریل درخاطرات خود اشاره به زمانی میکند که پسری نُه ساله بود و در آمریکا زندگی میکرد. می گوید در آن سن و سال نام ادی را بر خود نهادم تا بیشتر به اسامی آمریکاییها شبیه باشد. اما هنگامی که خانواده به شیلی نقل مکان کردند، اسم وسط خود آریل را برای خود انتخاب کرد.

پدر آریل از مردم اهالی اودسا در اوکرایین و مادرش متولد کیشنیوف (پایتخت فعلی مالدیو) است. شرایط روزگار ایندو نفر را که هنوز همدیگر را نمی شناختند به آرژانتین پرتاب کرد. در آرژانتین با هم آشنا و سپس ازدواج کردند. وقتی آریل دو ساله بود، رشد سرطانی فاشیزم در آرژانتین خانواده او را مجبور به مهاجرت به آمریکا کرد.
وقتی آریل دوازده ساله بود، مکارتیزم در آمریکا در اوج جنایت خود بود. پدر آریل یک بار دیگر از جامعه ای که چپ بودن جز حرمان و بدبختی و رنج و شکنج و زندان چیز دیگری نصیبت نمی کرد، به شیلی گریخت.
آریل دورفمن شاعر، رمان نویس، نمایشنامه نویس، فیلمساز و منقد ادبی ست. در دهه هفتاد در دانشگاه شیلی تدریس کرده و از مشاوران پرزیدنت سالوادور آلنده بوده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.