دانلود فایل جامع خلاصه کتاب فروش مهم ترین مهارت کسب و کار رابرت کیوساکی

دانلود فایل جامع خلاصه کتاب فروش مهم ترین مهارت کسب و کار رابرت کیوساکی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
918KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
574 بازدید
6,000 تومان 4,000 تومان٪33 تخفیف

دانلود فایل جامع خلاصه کتاب فروش مهم ترین مهارت کسب و کار رابرت کیوساکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب فروش مهم ترین مهارت کسب و کار رابرت کیوساکی ترجمه روح الله محمودی و آسو حیدری می باشد. این فایل شامل ۲۹ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب فروش مهم ترین مهارت کسب و کار رابرت کیوساکی

این کتاب حاصل نگاه رابرت کیوساکی به بازاریابی شبکه‌ای است، نگاهی برای بازگویی ارزش‌های این پدیده نو. رابرت کیوساکی در توضیح ارزش‌های این کسب‌وکار، همچون دیگر کتاب‌های سری پدر پولدار، به مربی و راهبر خود یعنی پدر پولدار متکی است. به اعتقاد او بازاریابی شبکه‌ای، ارزش‌هایی دارد که بسیاری از افراد از آن‌ها غافل‌اند؛ ارزش‌هایی فراتر از کسب پول زیاد! همچنین از پدر پولدارش نقل می‌کند روشی که برای کسب ثروت انتخاب می‌کنید راهی است که با ارزش‌های بنیادی درون شما بیشتر تطابق دارد. با خواندن این کتاب و آگاهی از ارزش‌های بنیادی این کسب‌وکار، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا به این کارزار عمل و دانش وارد شوید.

رابرت کیوساکی، نویسنده این کتاب نه‌تنها یک مرد کسب‌وکار است بلکه می‌داند که چگونه این دانش را آموزش بدهد. او می‌گوید: (( بازاریابی شبکه‌ای، یک دانشکده واقعی برای یادگرفتن کسب‌وکار است.)) دانشکده‌ای که نه‌تنها تئوری و دانش کسب‌وکار را به شما یاد می‌دهد بلکه شما را وامی‌دارد که به دانشتان عمل کنید. او اعتقاد دارد فروش مهمترین مهارت کسب و کار است.

رابرت کیوساکی می‌گوید علت اصلی که باعث می‌شود بیشتر مردم در تنگناهای مالی به سر ببرند این است که سال‌های بسیاری از عمر خود را در مدارس می‌گذرانند اما در خصوص پول چیزی یاد نمی‌گیرند . نتیجه این است که مردم فقط یاد می‌گیرند برای پول کار کنند اما هیچ گاه یاد نمی‌گیرند چه کنند تا پول برایشان کار کند .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.