دانلود فایل جامع نقشه اتوکد ساختمان اداری ۶ طبقه (فایل نمونه برای تمرین وایده پردازی)

دانلود فایل جامع نقشه اتوکد ساختمان اداری ۶ طبقه (فایل نمونه برای تمرین وایده پردازی)
نوع فایل
DWg
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
920 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل جامع نقشه اتوکد ساختمان اداری ۶ طبقه (فایل نمونه برای تمرین وایده پردازی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل نقشه اتوکد ساختمان اداری ۶ طبقه (فایل نمونه برای تمرین وایده پردازی) می باشد. این فایل شامل ۱۴ شیت قابل ویرایش می باشد. و در غالب فرمت DWG تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

نقشه اتوکد ساختمان اداری ۶ طبقه (فایل نمونه برای تمرین وایده پردازی)

یکی از دغدغه های معماران و دانشجویان معماری، در زمان انجام و طراحی پروژه، مشاهده نمونه پلان می باشد، به همین دلیل در این مطلب سعی کردیم، پلان و نمونه موردی فضاهای اداری و دفتر کار با متراژهای متفاوت را جمع آوری نماییم تا شما راحتر و آسانتر برای شروع پروژه خود ایده بگیرید.

دراین بخش  پروژه کاملی از یک ساختمان اداری را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم که شامل مدارکی از قبیل: پلان آکس بندی و ستون گذاری، مقطع، پلان گرافیکی تقسیم بندی فضاها، سایت پلان و تصاویر پرسپکتیو داخلی مجموعه موجود است.

نرم افزار AutoCAD یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی های دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در واقع، وجود عبارت CAD در نام این نرم افزار مخففی است از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است. البته در منابع مختلف دیگر CAD را بعنوان کلمه اختصاری عبارت Computer Aided Drafting و به معنای ترسیم فنی به کمک نرم افزار نیز معرفی کرده اند. به زبان ساده بگویم، بجای اینکه یک شی را با خط کش یا دست بکشید، با اتوکد همان را بصورت دقیق و سریع، با رایانه ترسیم می کنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.