دانلود فایل جامع pdf جزوه زبان شناسی (دست نویس)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
6MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
800 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

 دانلود فایل جامع pdf جزوه زبان شناسی (دست نویس)

قابل توجه دانشجویان وکاربران گرامی : فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و برترین فایل pdf جزوه جزوه زبان شناسی (دست نویس) می باشد. این فایل شامل ۴۰ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه زبان شناسی (دست نویس)

یکی از رشته های کاربردی و بسیار مهم مقطع دکتری رشته زبان شناسی است.

که به بررسی و مطالعه علم زبان پرداخته و به سوالات بسیار مهم بشریت همانند: زبان چیست و متشکل از چه چیزهایی می باشد؟ نحوه یادگیری سخن گفتن کودکان؟ و … پاسخ می دهد. در واقع رشته زبان شناسی به عنوان یک رشته جدید شناخته شده که قدمت آن از یکصد سال فراتر نخواهد رفت.

زبان شناسی مطالعه علمی زبان است. این علم در وهله اول به زبان در مفهوم عام آن می نگرد یعنی از یک سو همه زبان ها و از سوی دیگر آن خصوصیت انسان که او را از جانداران دیگر متمایز می کند (قوه نطق). تفاوت زبانشناسی با علوم دیگری که کم و بیش به زبان می پردازند در این است که زبانشناسی زبان را برای توضیح خود زبان بررسی می کند ولی آن علوم زبان را توضیح چیز دیگری به کار می گیرند (مثلاً برای مطالعه استعداد روانی تکلم یا قوانین تفکر یا نهادهای اجتماعی یا ضایعات مخ و اندام های گفتار). باید دانست مطالعه تاریخ تحول و خویشاوندی زبان ها و روابط آن ها با یکدیگر موضوع ریشه شناسی، زبان های باستانی و فقه اللغه است.

نظریه دیگری درباره منشاء زبان به ارتباط بین حرکات جسمی و صداهای دهانی می پردازد به نظر می رسد که حرکات جسمی در تمام بدن می توانسته وسیله ای برای نشان دادن طیف وسیعی از حالتهایث احساسی و خواسته ها باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.