دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب آموزش بانکداری الکترونیکی(امنیت فراهم کننده پرداخت)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1036 بازدید
7,000 تومان 5,800 تومان٪17 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf  خلاصه کتاب آموزش بانکداری الکترونیکی(امنیت فراهم کننده پرداخت)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب آموزش بانکداری الکترونیکی(امنیت فراهم کننده پرداخت) می باشد. این فایل شامل ۱۱۷ صفحه می باشد می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پیشگفتار

بدیهی است گسترش و ترویج پرداخت الکترونیکی مستلزم نصب، راه اندازی، آموزش و نگهداری پایانه های فروش POS به صورت گسترده در محل های فروش کالا و خدمات، و همچنین راه اندازی امکانات نرم افزاری برای پرداخت از طریق اینترنت و موبایل است. طبق مصوبه پول الکترونیکی، بانک های کشور می توانند پس از انعقاد قرارداد با شرکت های ارایه دهنده خدمات جهت ارایه خدمات فوق که دارای مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باشند، وظیفه ارایه خدمات ) پرداخت را به شرکت هایPSP  محول نمایند.

طبق تعریف بالا شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت یا  Payment Service Providerها که از آنها به اختصار باpsp یاد می کنیم؛ شرکت هایی هستند که دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و ضمن عقود PSP عنوان قرارداد با بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می توانند خدمات پرداخت را به آن موسسات یا مشتریان آنها ارائه نمایند. به طور خلاصه تر وظیفه اصلی این شرکت ها فراهم ساختن سخت افزار، نرم افزار و تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد شبکه ای است که پردازش تراکنش پرداخت دارنده کارت به پذیرنده را میسر سازد.

به منظور درک نقاط ضعف برنامههای پرداخت و پایانه فروش ۱، لازم است که بفهمیم چطور و چه موقع و کجا داده های صاحبانکارت ۲ بین دو نقطه متفاوت در چرخه تراکنش جابه جا میشود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.