دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما هولمن

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
683 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf خلاصه کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما هولمن

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب راهنمای مسائل انتقال گرما از فصل اول تا فصل هفتم ویرایش هشتم تالیف هولمن به کوشش محمد سمیع پور می باشد. این فایل شامل ۱۷۶ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

دانلود حل المسائل انتقال حرارت هولمن- ویرایش هشتم

کتاب انتقال حرارت هولمن تالیف J.P. Holman، بی شک یکی از معروف ترین و معتبرترین کتاب های مرجع درس انتقال حرارت محسوب می شود. این کتاب به عنوان مرجع اول درس انتقال حرارت در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه ها تدریس می شود.

انتقال حرارت هولمن درکنار کتابهای انتقال حرارت اوزیشیک واینکروپرا رفرنسهای اصلی درس انتقال حرارت درسطح دانشگاهها میباشند ولی کتاب انتقال حرارت هولمن کاملترین مرجع برای این درس هست.

متن شیوا و روان در کنار حل مثال های متعدد باعث شده است تا دانشجو با مطالعه این کتاب به درک عمیقی از مفاهیم انتقال حرارت برسد. ویرایش دهم کتاب انتقال حرارت هولمن نیز با افزودن مثال های جدید و بروزرسانی حل های عددی مبتنی بر کامپیوتر کتاب آن را جامع تر از گذشته کرده است. همچنین در انتهای هر فصل، مسائل متعددی از مباحث هر بخش گنجانده شده است که حل این سوالات باعث تسلط هر چه بیشتر فرد بر مفاهیم این درس می شود.

وقتی بین دو نقطه یا دو ماده اختلاف دمایی وجود داشته باشد یا اصطلاحاً گرادیان دما بوجود می آورند انتقال حرارت بوجود خواهد آمد مثل اینکه در سیالات جریان در اختلاف فشار بوجود می آید. علم انتقال گرما یا انتقال حرارت (Heat transfer) یک رشته از مهندسی حرارتی است که مربوط به تولید، استفاده، انتقال، تغییرات انرژی گرمایی و حرارت بین سیستم‌های فیزیکی است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.