دانلود فایل جزوه آموزش مجموعه مکالمات عربی فصیح شامل ۳۰ قسمت

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
892KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
595 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود فایل جزوه آموزش مجموعه مکالمات عربی فصیح شامل ۳۰ قسمت

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزش مجموعه مکالمات عربی فصیح شامل ۳۰ قسمت می باشد. این فایل شامل ۳۲ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی ازمتن فایل:

تدارک سفر
الإعداد للسفر
یجب أن نعبیء شنطتنا: تو باید چمدانمان را آماده کنی ! یجب أن لا تنس شیئًا: نباید چیزی را فراموش کنی ! تحتاج الى شنطه کبیره: به یک چمدان بزرگ نیاز داری ! لا تنس جواز السفر: پاسپورت را فراموش نکن . لا تنس تذکره الطیران: بلیط هواپیما را فراموش نکن . لا تنس الییکات السیاییه: چک های مسافرتی را فراموش نکن . خذ معک کریم واقی من الیمس: کرم ضد آفتاب را بردار . خذ معک النظاره الیمسیه: عینک آفتابی را بردار . خذ معک القبعه الیمسیه: کلاه آفتاب گیر را بردار . هل ترید أن تأخذ معک خریطه طرق؟: می خواهی نقیه خیابانها را با خود ببری؟
هل ترید أن تأخذ معک مرشد سیایی؟: می خواهی یک کتابچه راهنمای سفر با خود ببری؟
هل ترید أن تأخذ معک مظله مطر؟: می خواهی یک چتر با خود ببری؟
تذکر البنطلونات )البنطالات(، و القمصان، و الجوارب: یواست به شلوار ها، پیراهن و جوراب ها باشد . تذکر ربطات العنق، و الأیزمه، و السترات: یواست به کراوات ها، کمربند ها و کت ها باشد . تذکر البیجامات، و قمصان النوم، و التیییرتات: یواست به لباس خواب ها، پیراهن شب و تی شرت ها باشد . أنت تحتاج إلى أیذیه، و صنادل، و جزم: تو کفش، سندل و چکمه لازم داری . تحتاج إلى منادیل و رقیه، و صابون، و مقص أظافر: تو دستمال کاغذی ، صابون و ناخن گیر لازم داری . تحتاج إلى میط، و فرشاه أسنان، و معجون أسنان: تو یک شانه، یک مسواک و خمیر دندان لازم داری .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.