دانلود فایل پاورپوینت معرفی شرکت صنایع غذایی نستله

دانلود فایل پاورپوینت معرفی شرکت صنایع غذایی نستله
نوع فایل
PPT
حجم فایل
576KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
690 بازدید
7,000 تومان 5,000 تومان٪29 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت معرفی شرکت صنایع غذایی نستله

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت معرفی شرکت صنایع غذایی نستله می باشد. این فایل شامل ۱۸ اسلاید زیبا و سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت معرفی شرکت صنایع غذایی نستله

نستله،  شرکت صنایع غذایی سوئیسی و چندملیتی است، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی جهان شناخته می‌شود.این شرکت سوئیسی دارای درآمد سالانه بالغ بر ۷۰ میلیارد دلار است. شرکت نستله هم‌اکنون مالک بیش از ۸٫۰۰۰ برند در بخش‌های مختلف صنایع غذایی می‌باشد.
این شرکت در سال ۱۸۶۶ توسط هنری نستله تاسیس شد و در حال حاضر دارای ۴۵۰ کارخانه در ۸۶ کشور جهان می‌باشد و شمار کارکنان آن بالغ بر ۳۳۰ هزار نفر می‌باشد. از برندها و نام‌های تجاری این شرکت می‌توان به: نسکوئیک، نسکافه، کیت کت، اسمارتیز ، مگی اشاره نمود.

مدیریت نستله در گذشته:

در گذشته این شرکت بزرگ به هر یک از واحدهای محلی خود امکان می داد تا کسب و کارشان را به تناسب شرایط محلی و فرهنگ تجاری مردم منطقه خود اداره نمایند.این شرکت برای پشتیبانی از این استراتژی نا متمرکز دارای ۸۰ واحد مختلف فناوری اطلاعات بود که از ۹۰۰ کامپیتور متوسط آی بی ام ۱۵ مینفریم و ۲۰۰ سیستم تحت لینوکس استفاده می کرد.

اما مدیریت نستله دریافت که وجود این اختلافات منطقه ای موجب نا کارامدی و هزینه های فزونه ای می شود که می تواند شرکت را از رقابت موثر در عرصه تجارت الکترونیکی باز دارد.
سال ها پیش نستله برنامه ای را برای استاندارد سازی و هماهنگ سازی سیستم های اطلاعاتی و فرایند های کسب و کار خود دنبال می کرد. به همین منظور ، شرکت ابتدا نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی را با هدف یکپارچه سازی کاربردهای تدارکات ، توزیع و حسابداری در آمریکا ، اروپا و کانادا نصب و راه اندازی کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.