دانلود فایل پاورپوینت معرفی نمونه ترمینال (ترمینال صفه اصفهان)

دانلود فایل پاورپوینت معرفی نمونه ترمینال (ترمینال صفه اصفهان)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
625 بازدید
9,000 تومان 7,800 تومان٪13 تخفیف

دانلود فایل پاورپوینت معرفی نمونه ترمینال (ترمینال صفه اصفهان)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت معرفی نمونه ترمینال (ترمینال صفه اصفهان) می باشد. این فایل شامل ۶۱ اسلاید زیبا سودمند و قایل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt  تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

 پاورپوینت معرفی نمونه ترمینال (ترمینال صفه اصفهان)

پایانه مسافربری صفه واقع در جنوب اصفهان ابتدای جاده اصفهان- شیراز به مساحت ۰۰۰/۱۰۰ مترمربع و ۰۰۰/۱۲ مترمربع زیربنا و ۰۰۰/۰ ۳مترمربع فضای سبز تاریخ افتتاح خرداد ۱۳۷۳.

سرویس دهی به شهرهای اصفهان و اکثر نقاط کشور و روزانه حدود ۹۰۰۰ تا ۹۵۰۰ نفر از این پایانه جهت مسافرت استفاده می نمایند و روزانه تعداد ورودی وخروجی ترمینال( اتوبوس و سواری) میانگین ۵۵۰ دستگاه وارد وخارج می شود. اکنون به علت ساخت مترو محدوده ای از پایانه را دچار مشکل کرده که گروه نتیجه بررسی ها و مشاهدات را بر مبنای قبل از ساخت پایانه کرده است.

دسترسی آسان به پایانه:

به پایانه صفه همانند پایانه کاوه آسان است زیرا این پایانه در مجاورت سه اتوبان محوری شهر اصفهان قرار گرفته و مسافرین می توانند بدون هیچ گونه مشکل خود را به پایانه برسانند

شاخص بودن مکانهای ورود و خروج اتوبوسها:  مکانهای ورود و خروج اتوبان مشخص می باشند و ورودی اتوبوس ها نسبت به ورودی ماشین های شخصی و تاکسی و همچنین ورودی عابرین و مسافرین جدا می باشد.

وجود پارکینگ برای خودروهای شخصی و تاکسی درون شهری:

پارکینگ پایانه صفه در جلوی در ورودی مسافرین طراحی شده بود ولی در حال حاضر بخاطر ساختن ایستگاه مترو این قسمت از پایانه بطور کامل از بین رفته و در آینده با تصمیم مسئولین پارکینگ به سطح زیر زمین همان مکان می رود و پارکینگ بوسیله راهرویی به طبقه زیر زمین پایانه متصل می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.