دانلود فایل pdf جزوه آموزشی هک چیست و هکر کیست و چگونه میشود هک کرد؟

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
204KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
666 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه آموزشی هک چیست و هکر کیست و چگونه میشود هک کرد؟

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf جزوه آموزشی هک چیست و هکر کیست و چگونه میشود هک کرد؟ می باشد. این فایل شامل ۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

هک چیست و هکر کیست و چگونه میشود هک کرد؟

هک (به لاتین: Hack) به معنی رخنه‌کردن و دزدی اطلاعات یا تغییر آن‌ها است. البته هک کاربردهای زیادی دارد. رمزگشایی (Crack) نیز از موارد مهم و اساسی هک محسوب می‌گردد.

فرایند هک می‌تواند بسیار پیچپده و برای افراد غیرمتخصص غیرقابل درک باشد. معمولاً هک با هدف و مقصود خاصی صورت می‌گیرد؛ آمارها نشان می‌دهد هک بیشتر برای جنبه‌های مالی استفاده می‌شود.

هکر به کسی گفته می‌شود که توانایی هک و رخنه‌کردن را داشته باشد. معمولاً این افراد دارای ضریب هوشی بالا، سرعت عمل فوق‌العاده و آگاه به کاری که می‌کنند هستند. کار هکرها هم می‌تواند گروهی باشد و هم فردی؛ که معمولاً هکرهای گروهی دارای قدرت و توان بالاتری می‌باشند.

هکرها همگی مخرب و سارق و وحشتناک نیستند، بلکه آن‌ها نیز خوب و بد دارند. معمولاً هکرها براساس فعالیت و اطلاعاتشان به گروه‌هایی که بیشتر به رنگ کلاهشان شناخته می‌شوند تقسیم می‌شوند.

اصطلاح هک و هکر در جامعه طوری جا افتاده که با شنیدن نام هکر، همیشه فردی مخرب و سارق اطلاعات را در ذهن تداعی می کند. اما در واقع این چنین نیست. عمل هک، همیشه برای سرقت اطلاعات انجام نمی شود. گاهی ممکن مدیر امنیتی یک شبکه بزرگ،‌خودش نقش هکر را ایفا کند تا از امنیت سیستم های متصل به شبکه اش اطمینان حاصل نماید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.