دانلود فایل pdf جزوه فصل اول کتاب بازاریابی علیرضا مروج (مبانی و مفاهیم بازاریابی)
قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه فصل اول کتاب بازاریابی استاد علیرضا مروج (مبانی و مفاهیم بازاریابی) می باشد. این فایل شامل ۴۴ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
فصل اول کتاب بازاریابی استاد علیرضا مروج
منابعِ مختلف، بازاریابی را به شیوه های متفاوتی تعریف کرده اند برخی از مهمتر ین ها آنها عبارتند از:
بازاریابی کسبِ رضایت، مشتری به ازاء سودآوری شرکت است.
بازاریابی فرآیند تولید و، عرضه کالا و خدمات متناسب با نیا،ز بازار هدف است.
فرآیندی است، که بین عرضه و تقاضای نامتجانس، تَجانسبرقرار میکند.
بازاریابی فعالیتی انسان ، ی برای رفعِ نیازها و خواستهها از طریق فرآیندمبادله است. (فیلیپ کاتلر)
بازاریابی، کار با بازار؛ و تلاش در جهت از بالقوه به بالفعل درآوردن مبادلات برای ارضای نیازها و خواستههای بشر است.
، تمام تلاش های نظاممند برای شناختن نظام بازار و اقدام مناس ، ب نسبت به تقاضاها با توجه به نظام ارزشی جامعه است.
بازاریابی فرآیندی مدیر،ی تی و اجتماعی است که به افراد و گروهها کمک میکند نیازها و خواستههای خود را با فرآیند تولید و مبادله رفع کنند.
بازاریابی زائدکردن فروش است. هدف از شناختن مشتری این است که محصول عرضهشده دقیقاً مناسب باشد و خود، خود را؛ بفروشد. (پیتر دراکر)
مؤسسه بازاریابی انگلستان بازاریابی را ف ، ر آیند مدیریت و مسئول تش ، خ یص، پیشبینی و ارضای سودآور نیازهای مشتری
تعریف کرده است. انجمن بازاریابی آمریکا، در سال ۲۰۰۸ ، بازاریابی را فعالیت مجموعهای از بنگاهها،
و فرآیندهایی برای برقراری ارتباط، فرستادن (تحویل)، مبادلات و عرضه هایی تعریف کرده است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.