دانلود فایل pdf خلاصه کتاب جنگل استراتژی نوشته هنری مینتز برگ

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
2581 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب جنگل استراتژی نوشته هنری مینتز برگ

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب جنگل استراتژی (کار آفرینی در قالب یک مکتب) نوشته هنری مینتز برگ ، بروس آلستراند، ژوزف لمپل ترجمه دکتر محمود احمد پور داریانی می باشد. این فایل شامل۹۸ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب جنگل استراتژی نوشته هنری مینتز برگ

هنری مینتزبرگ از دانشمندان و نظریه پردازان بزرگ مدیریت مدرن و نویسندگان حوزه کسب و کار محسوب می‌شود. او کانادایی است و اکنون سالهای پایانی هشتمین دهه عمر خود را می‌گذارند.

اگر چه هنری مینتزبرگ در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی متعدد کلاس و سمینار و دوره‌های آموزشی برگزار کرده و می‌کند، اما به علت رابطه‌ی نزدیک و طولانی‌‌اش با دانشگاه مک گیل، استادی دانشگاه مک گیل به عنوان سمت رسمی او عنوان می‌شود (این سمت را نزدیک پنج دهه عهده دار بوده است).

مینتزبرگ تحصیل کرده‌ی مهندسی مکانیک در همان دانشگاه مک گیل است و البته دکترای خود را در مدیریت از دانشگاه MIT دریافت کرده است.

دیدگاه های هنری مینتزبرگ

اگر بخواهید مینتزبرگ را تنها با یک صفت توصیف کنید، شاید صفت منتقد برای او مناسب باشد.

برخی از قوی‌ترین و مشهورترین مقاله های جهان در نقد استراتژی و مدیریت استراتژیک و مشاوران مدیریت توسط مینتزبرگ نوشته شده است.

مهم‌ترین نقد مینتزبرگ از موسساتی مانند مدرسه کسب و کار وارتون یا دانشگاه هاروارد این است که آنها می‌خواهند مدیریت را که بخشی از آن هنر است و بخشی دیگر هم تابع شرایط عمومی علوم انسانی است به علوم چارچوب‌دار رسمی (شبیه علوم دقیقه – ریاضیات و فیزیک) نزدیک کنند.

مینتزبرگ معتقد است که بهتر است آموزش مدیریت را به جای جوانانی که هنوز شغلی پیدا نکرده‌اند یا در سال‌های اولیه‌ی کار هستند، بر روی مدیرانی تمرکز کنیم که مشغول مدیریت هستند و هم درس‌ها را بهتر درک می‌کنند و هم می‌توانند بلافاصله آنها را در دنیای واقعی به کار بگیرند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.