دانلود فایل pdf خلاصه کتاب پنجاه و سه اصل تصمیم گیری نویسنده : روبرت گانتر

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
607KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
553 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل pdf خلاصه کتاب پنجاه و سه اصل تصمیم گیری نویسنده : روبرت گانتر

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب پنجاه و سه اصل تصمیم گیری نویسنده : روبرت گانتر ترجمه محمد رضا شعبانعلی می باشد. این فایل شامل ۲۸ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب پنجاه و سه اصل تصمیم گیری نویسنده : روبرت گانتر

مطالعه این کتاب باعث نمیشود که دیگر تصمیم های احمقانه نگیرید. همچنین باعث نمیشود که دیگر درزندگی پشیمان نشوید. اما کمک میکند که در گیرودار تصمیم گیری و استرس های آن درمورد «نحوه مواجهه با تصمیم گیری » بهتر فکر کنید.

هیچ فرمول ساده و راه میان بری برای تصمیم گیری وجود ندارد . اما روش هایی هست که با استفاده از آنها میتوانیم تصمیم های بهتری بگیریم.
هیچ تصمیمی کامل و بدون ایراد نیست اما این دلیل نمیشود تا از تصمیم گرفتن بترسیم.در بیشتر موارد تصمیم نگرفتن بدترین گزینه ممکن است. آشنایی با دیدگاه های این کتاب کمک میکند تا به شکلی متفاوت در مورد تصمیم های پیش رویتان فکر کنید.

اصل ۱ : قبل از تصمیم گیری های مهم کمی بخوابید

کم خوابی میتواند به تصمیم گیری های فاجعه امیز بیانجامد. مطالعات نشان میدهد که یک چهارم تصادفات در بزرگراهها ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است. فاجعه اتمی آمریکادر شیفت شب روی داد.

اگر در شرایطی قرار گرفته اید که باید از بین چند گزینه مختلف یکی را انتخاب کنید این انتخاب را به زمانی که به اندازه ی کافی خوابیده اید ،موکول کنید. اگر قرار است تصمیم مهمی بگیرید ،تمام شب را با نگرانی در مورد آن بیدار نمانید. نظرات و فکرهای خود را یادداشت کنید و بخوابید ،فردا صبح میتوانید به آنها مراجعه کرده و تصمیم بگیرید. تا حد امکان بکوشید در زمان تصمیم گیری سرحال و با انرژی باشید ،چشمهایتان کاملا باز باشد و با اطمینان تصمیم بگیرید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.