دانلود فایل pdf درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد
قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شما عزیزان است جامع ترین و کامل ترین فایل pdf درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد (تشخیص نسبتها) می باشد. این فایل شامل ۲۹ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده است.امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
درس پژوهی تبدیل نسبت های مختلف به یک نسبت واحد
فهرست:
عنوان صفحه
گام هفتم: ارزشیابی و بازاندیشی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴
بررسی طرح درس در تدریس دوم………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵
تفسیر نهایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
گام هشتم: سهیم شدن در نتایج و دستاوردها………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۶
دستاوردها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۶
ارائه ی راهکار و پیشنهاد در خصوص بهبود فرایند اجرای درس پژوهی…………………………………………………………………………………….. ۱۶
بیان یافته های پژوهشی کسب شده…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷
منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۷
پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۹
پیوست( ۱): سناریوی تدریس اول…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۰
پیوست( ۲): ارزشیابی تشخیصی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۳۰
پیوست( ۳): نمایی از محتوای الکترونیکی گروه نسبت……………………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
پیوست( ۴): نمایی از محتوای الکترونیکی گروه تناسب………………………………………………………………………………………………………………. ۳۲
پیوست( ۵): هر نسبت از دو جزء تشکیل شده است که این دو جزء را به چهار حالت نمایش می دهند………………………………………. ۳۳
پیوست( ۶): ارزشیابی پایانی با استفاده ار محتوای الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………… ۳۴
پیوست( ۷): سناریوی تدریس دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۵
پیوست( ۸): ارزشیابی تشخیصی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۹
پیوست( ۹): چک لیست (ارزشیابی تکوینی)………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰
پیوست( ۱۰ ): نمایی از محتوای الکترونیکی قسمت ارزشیابی پایانی…………………………………………………………………………………………….۵۱
مقدمه:
صاحب نظران توسعه را امری جامعه شناختی و انسانی دانسته اند که وظیفه اصلی آن شناخت نیروهای بالقوه انسانی و به فعل در آوردن این پتانسیل ها با شناخت و غلبه بر موانعی که در این راه وجود دارد ، می باشد . برای پیمودن این مسیر و نیل به مقصود باید از آموزش و پرورش استمداد جست . زیرا توسعه بدون آموزش امکان پذیر نیست . ناگفته نماند ارائه طراحی آموزشی سیستماتیک الگوهای این طرح پیشنهادی است و معلمان در طراحی و استفاده از هر الگوی فعالی مخیر هستند .
با توجه به مقدمه ای که مطرح شد گروه درس پژوهی دبستان قرآنی شهید علی گلی توانا با شناخت نسبت به این هدف فعالیت خود را در مراحل ذیل تنظیم و اجرا نمودند:
-۱ مرحله ی مقدماتی ( قرائت بخشنامه درس پژوهی و کلاس کارگاهی در دبستان قرآنی شهید علی گلی توانا).
-۲ تشکیل تیم درس پژوهی ، براساس توانایی های افراد ( رهبر و سرگروه مدرسین ، مسئول سمعی
و بصری ، گزارش نویس ، طراح و سناریو نویس و مدرس )و…..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.