دانلود پاورپوینت بازار قیصریه عالی قاپو (کاخ هشت بهشت)

دانلود پاورپوینت بازار قیصریه عالی قاپو (کاخ هشت بهشت)
نوع فایل
PPT
حجم فایل
946KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
593 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود پاورپوینت بازار قیصریه عالی قاپو ( کاخ هشت بهشت)

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت بازار قیصریه عالی قاپو-  موضوع : کاخ هشت بهشت  می باشد. این فایل شامل ۱۶ اسلاید زیبا ،سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت بازار قیصریه عالی قاپو-  موضوع : کاخ هشت بهشت

عمارت تاریخی کاخ هشت بهشت نمونه‌ای از کاخ های محل سکونت آخرین سلاطین دوره صفوی است . باغ وسیعی که عمارت درآن واقع شده است جزئی از باغ بزرگ نقش جهان بوده بنام باغ بلبل که به دستور شاه اسماعیل اول احداث گردید . این بنا در تاریخ ۱۰۸۰هـ.ق ساخته شده و .نامهای دیگر آن هشت به هشت ، هشت در بهشت ، باغ بلبل می باشند

این عمارت هشت ضلعی است که چهارنما دارد و با همه شباهت ها هیچ یک مانند دیگری نیست . به نظر می‌رسد نمای شمالی نمای اصلی است حال .اینکه وجود استخر در ضلع شرقی تعیین کننده نمای اصلی است.

عمارت دو متر بالا تر از سطح زمین ساخته شده است . عمارت دارای دو طبقه است و پله ها طوری طراحی شده‌اند که از هرطرف به عمارت فوقانی .و تحتانی عبور و مرور می‌شود.

اتاقهای طبقه اول در چهار گوشه عمارت تزئیناتی از گچبری و نقاشی دارند در طبقه دوم مجموعه‌ای از رواقها و اتاقها با در و پنجره‌های خاتم .کاری است در وسط تالار حوضی هشت ضلعی از جنس مرمر معروف به حوض مروارید قرار دارد. این حوض طوری حجاری شده که آب از سوراخهایش مانند مروارید تراوش میکن. پارک مجلل و زیبایی در اطراف این کاخ ساخته شده که در حال حاضر ازگردشگاههای مشهور شهر اصفهان است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.