دانلود pdf کتاب کار ایستگاه ریاضی ۸ ریاضی هشتم روح اله تختی پور

دانلود pdf کتاب کار ایستگاه ریاضی ۸ ریاضی هشتم روح اله تختی پور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
8085 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود pdf کتاب کار ایستگاه ریاضی ۸ ریاضی هشتم روح اله تختی پور

کاربران و دانش آموزان گرامی کتاب کار ایستگاه ریاضی ۸ ریاضی هشتم در ۱۴۹ صفحه در غالب فایل pdf تهیه شده و در دسترس شما عزیزان قرارداده ایم این کتاب برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با مباحث کتاب ریاضی هشتم با رویکرد حل مساله و کشف راهبردهای مناسب مسائل،تمرینات متنوع مانند: سوالات تشریحی، چهار گزینه ای، صحیح ، غلط ،نقطه چین ، دست ورزی و جدولی های سودکو نوشته شده است. امید است که سودمند بوده ومورد استفاده واقع گرددودر صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری ودانلود نمایید.

قابل توجه دانش آموزان عزیز

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که این کتاب را به عنوان یک مکمل یعنی کامل کننده مباحث کتاب درسی نگاه کنید. کتاب درسی را حل کرده وسپس برای تثبیت اطلاعات وسنجش میزان یادگیری وافزایش تسلط خود از قسمت های متنوع این کتاب استفاده کنید.

بین رشته‌های علمی که بشر در طول هزاران سال به وجود آورده، ریاضیات جای مخصوص و ضمناٌ مهمی را اشغال کرده است. ریاضیات با علوم فیزیک، زیست‌شناسی، اقتصاد و فنون مختلف فرق دارد. با وجود این به عنوان یکی از روش‌های اصلی در بررسی‌های مربوط به کامپیوتر، فیزیک، زیست‌شناسی، صنعت و اقتصاد بکار می‌رود و در آینده بازهم نقش ریاضیات گسترش بیشتری می‌یابد.

کتاب ریاضی هشتم در راستای برنامهٔ درسی ملّی و در ادامهٔ تغییر کتاب درسی هفتم تألیف شده است. یکی از اهداف مهم و اصلی این کتاب درگیر شدن دانش آموزان در فرایند حل مسئله است. فعالیت‌های کتاب به طور عمده به این منظور طرّاحی شده‌اند. به‌طور معمول دانش آموزان در این فعالیت‌ها با دشواری و چالش روبه‌رو خواهند شد و این موضوع نه‌تنها نگران‌کننده نیست بلکه هنگامی که با کمک و راهنمایی معلّم همراه باشد، نتیجه‌ای مناسب به دنبال دارد. مواجه کردن دانش آموزان با مسئله، امری هدفمند و آگاهانه در این کتاب به شمار می‌رود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.