فایل جامع word گزارش کار آموزی در پالایشگاه گاز سرخون و قشم

فایل جامع word گزارش کار آموزی در پالایشگاه گاز سرخون و قشم
نوع فایل
word
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
819 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

فایل جامع word گزارش کار آموزی در پالایشگاه گاز سرخون و قشم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل  جامع word گزارش کار آموزی در پالایشگاه گاز سرخون و قشم می باشد. این فایل شامل ۳۷ صفحه می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

معرفی اجمالی پالایشگاه گاز سرخون و قشم

در راستای تأمین بخشی از نیازهای انرژی کشور و جایگزینی و مصرف گاز طبیعی به عنوان انرژی پاک و ارزان و مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی در استانهای هرمزگان و کرمان، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم تأسیس و فعالیت های خود را در بخش تولید گاز طبیعی پالایش شده و مایعات گازی همراه از دو حوزه گازی سرخون و گورزین که به ترتیب در منطقه بندرعباس و جزیره قشم واقع شده­اند، از سال ۱۳۷۵ آغاز نموده­است. این پالایشگاه که در ۲۵ کیلومتری شما شرقی بندرعباس واقع شده و تاکنون دو فاز آن تکمیل و راه اندازی شده است، دارای ظرفیت تولید گاز طبیعی ۵/۱۸ میلیون مترمکعب استاندارد گاز و ۱۲۰۰۰ بشکه مایعات گازی تثبیت شده و ۹۰ تن گاز مایع در روز است.

شروع بهره برداری از فاز اول آن در سال ۱۳۶۵ و فاز دوم در سال ۱۳۷۵ می باشد. گاز طبیعی مورد نیاز این پالایشگاه از طریق ۱۴ حلقه چاه موجود در منطقه تأمین می شود – اخیراً نیز قرار است که حلقه چاههای شماره ۱۵ و ۱۶ نیز به این مجموعه اضافه شوند- و پس از انجام فرآیندهای تفکیک، شیرین سازی و نم­زدایی بر روی آن، آماده انتقال به مبادی مصرف می گردد. انجام این فرآیند های اصلی که در طراحی و تجهیز آنها از آخرین اطلاعات و فناوری استفاده شده است، توسط واحد های شیرین سازی، نم زدایی، بازیافت گلایکول، تبرید با پروپان، تثبیت مایعات و تولید گاز مایع و … میسر می گردد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.