فایل پاورپوینت با موضوع ریکاوری

فایل پاورپوینت با موضوع ریکاوری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
675 بازدید
12,000 تومان 10,000 تومان٪17 تخفیف

فایل پاورپوینت با موضوع ریکاوری

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت با موضوع ریکاوری می باشد. این فایل شامل ۱۵۱ اسلاید بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت با موضوع ریکاوری

واحد مراقبت بعد از بیهوشی(PACU)  به منظور مراقبت از بیماران که در حال ریکاوری از اثرات فیزیولوژیک فوری بیهوشی و جراحی هستند طراحی شده است.

PACU مراقبت بیهوشی از مرحله ی دلیوری بیهوشی در اتاق عمل تا بخش که مانیتورینگ کمتر و حتی در برخی موارد به کارکرد مستقل بیمار در خانه برمیگردد.همچنینPACU امکان مراقبت ویژه از بیمارانی را که تخت خالی در بخش ویژه برایشان در مراکز درمانی شلوغ وجود ندارد،فراهم میسازد.برای نیل به این اهداف PACUباید به حد کافی مجهز بوده تا بیماران ناپایدار را بتوان مانیتور کرده و احیا نمود و  همزمان یک محیط آرام برای ریکاوری و راحتی بیماران پایدار نیز فراهم نمود.

PACU باید نزدیک اتاق عمل باشد.

پذیرش در واحد مراقبت های بعد از بیهوشی

به محض رسیدن بیمار درPACU متخصص بیهوشی باید پرستار PACU را از جزئیات تاریخچه ی طبی بیمار، وضعییت طبی، بیهوشی و جراحی آگاه سازند. توجه ویژه باید به مانیتورینگ اکسیژناسیون (پالس اکسی متری( تهویه (فرکانس تنفس باز بودن راه هوایی، کاپنوگرافی (و گردش خون (BPسیستمیک، HR،EKG) معطوف شود.

V/S هروقت لازم باشد باید چک شود ولی حداقل باید هر ۱۵دقیقه چک شود.

اختلالات فیزیولوژیک در دوره ابتدایی بعد از عمل

گستره ای از اختلالات فیزیولوژیک که سیتم های ارگانی مختلف را تحت تاثیر قرار میدهند باید در طی بیداری از بیهوشی و جراحی در PACU تشخیص داده شده و درمان شوند. تهوع و استفراغ ،نیاز به ساپورت راه هوایی فوقانی HTN سیستمیک در میان شایع ترین عوارض مورد مواجهه قرار دارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.