دانلود فایل جامع پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری
قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع سوژه یابی در رسانه های خبری می باشد. این فایل شامل ۲۶ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
سوژه یابی در رسانه های خبری
سوژه یابی نخستین مرحله و در حقیقت مهم و حساس ترین مرحله کار خبری است . اگر این نخستین گام را درست، مطمئن و منطبق بر اصول حرفه ای برنداریم، یقینا در مراحل بعدی موفق نخواهیم بود. انتخاب سوژه مناسب، پرداخت سریع، به موقع و صحیح سوژه در اعتمادزایی یا اعتمادزدایی به روابط عمومی بسیار مهم است.
بنابراین در این عصر، روابط عمومی می تواندموفق شود که :
- الف) سوژه های مورد نیاز مردم را سریع انتخاب کند.
- ب ) ابزار انتقال و انتشار سوژه را خوب بشناسد.
- ج) سوژه های انتخابی را در بسته بندی مناسب بپردازد.
کمترین تعلل در انتخاب و پرداخت سوژه، موجب حذف یا کم اثر شدن روابط عمومی در رسانه می شود.
آسیب شناسی و نقد وضع موجود:
متأسفانه سوژه یابی و شیوه پرداخت آن در بسیاری از روابط عمومی ها مناسب نیست ؛ زیرا :
- الف) برخی از مواقع از کنار سوژه های ناب و دست اول و مورد نیاز مردم به راحتی میگذرند .
- ب) بسیاری از مواقع اجازه پرداخت و انتشار داده نمی شود.
- ب) بسیاری از مواقع نیز به سوژه های مورد نیاز مردم دیر و با تاخیر می پردازند.
- ج) بعضی مواقـع به سوژه مورد نیاز مردم میپردازد اما با بستهبندی غیر حرفه ای.
در مواقع بروز بحران نیاز مخاطب به خبر و رسانه بیشتر میشود و اگر به رسانه رجوع کند و چیزی نیابد و یا چیز نامناسبی پیدا کند ،اطلاعات خود را از منابع دیگر می گیرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.