دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات
نوع فایل
ppt
حجم فایل
385KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
718 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات

دانشجویان و کاربران گرامی : فایلی که اکنون معرف حضور شماست فایل جامع پاورپوینت بازاریابی خدمات می باشد. این فایل شامل ۶۲ اسلاید قابل ویرایش بسیار سودمند و با ارزش با کیفیت بسیار عالی و در قالب فرمت ppt تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل پاورپوینت بازاریابی خدمات

فهرست:

  • مقدمه
  • تعریف بازاریابی
  • ویژگی های منحصر به فرد خدمات
  • آمخته های بازاریابی خدمات
  • مدل PROMPT برای مزیت خدمت
  • مزیت خدمت و خدمت برتر
  • الزامات یک سازمان خدماتی پویا
  • عوامل مهم ممیزی خدمات
  • معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت
  • گام های اساسی در بازاریابی خدمات
  • راهنمای فروش خدمات
  • برنامه ارائه خدمات به مشتریان
  • انتظارات مشتریان ازسازمانهای خدماتی
  • عوامل وعناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
  • راه های افزایش ارزش خدمات
  • صفات وویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
  • منابع

تعریف بازاریابی:

“تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی“

انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند.

“تعریف لغتنامه آکسفورد از بازاریابی“

فعالیت های مربوط به تولید، تبلیغ و فروش کالاهای یک شرکت به بهترین وجه ممکن.

مجمو عه ای از فعالیت های انسانی- اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادله.

فرایندی است مدیریتی- اجتماعی که به وسیله ی آن افراد وگروه ها از طریق تولید ومبادله کالا ویا خدمات با یکدیگر به امر تامین نیاز ها وخواسته ها اقدام می کنند.

تفکر اول:

بازاریابی خدمات به جهت ماهیت اصلی اش موضوع ویژه ایست و بیشتر امور بازاریابی عادی بصورت مستقیم درآن قابل بکارگیری نیست.

تفکر دوم:

بازاریابی خدمات جدای از اصول اساسی بازاریابی در بخش وسیعی با ویژگیهای خاص از یک صنعت تعیین می گردد از اینرو عمومیت دادن به بخش محدودی بین بازاریابی خدمات و بازاریابی کالاها امکان پذیر است.

تفکر سوم:

بازاریابی خدمات صرفا یک کاربرد از اصول اساسی بازاریابی است و نه یک موضوع متمایز.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.