دانلود تحقیق بررسی الگوهای غذایی غالب و ارتباط آن با اختلالات خوردن در دختران نوجوان شهر تهران
دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf تحقیق و بررسی الگوهای غذایی غالب و ارتباط آن با اختلالات خوردن در دختران نوجوان شهر تهران می باشد. این فایل شامل ۱۱ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.
چکیده
سندروم های روانشناختی مرتبط با چاقی هستند که وضعیت تغذیه افراد را به شدت تحت (Eating disorders) سابقه و هدف:
اختلالات خوردن تاثیر قرار میدهند. مطالعه حاضر با هدف تعیین الگوهای غذایی غالب
و رابطه آن با اختلالات خوردن در دختران نوجوان شهر تهران انجام پذیرفت.
مواد و روشها: این مطالعه توصیفی تحلیلی روی ۵۱۵ نفر از دختران دانش آموز دبیرستانی ( ۲۳۱ نفر مبتلا و ۲۸۴ نفر غیرمبتلا) انجام پذیرفت.
کلیه دانش آموزان پرسشنامه های وضعیت جمعیت شناختی، رضایت از فرم بدن و پرسشنامه تکرر مصرف کیفی را تکمیل نمودند.
الگوهای غذایی با روش تحلیل عاملی تعیین شدند. جهت به دست آوردن الگوهای غذایی
مستقل از تحلیل مولفههای اصلی با چرخش و فاصله اطمینان ۹۵ % برای ابتلا به اختلالات خوردن
(متغیر وابسته) OR . واریماکس و مقادیر ویژه استفاده شد و سه الگوی غذایی به دست آمد
در رابطه با هر الگوی غذایی (متغیر مستقل) با استفاده از آنالیز رگرسیون لجستیک و در سه مدل با تعدیل اثر متغیرهای مخدوشگر محاسبه شد.
یافته ها: سه الگوی غذایی غالب در افراد مورد مطالعه شناسایی گردید
که عبارت بودند از الگوی غذایی: پر کربوهیدرات و پرچرب، الگوی غذایی پر پروتئین و پرچرب و الگوی غذایی پر فیبر و کم چرب. نسبت شانس تعدیل شده و فاصله اطمینان ۹۵ % در چ ارکهای امتیاز الگوهای غذایی غالب نشان داد که شانس ابتلا به اختلالات خوردن در چارکهای الگوی غذایی پر پروتئین و پرچرب کاهش یافت ….
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.