تحقیق شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک

تحقیق شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک
نوع فایل
pdf
حجم فایل
273KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
782 بازدید
6,000 تومان 3,800 تومان٪37 تخفیف

تحقیق شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

تحقیق شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک

۱ مقدمه
رشد و توسعه روز افزون دانش بشری، نفوذ فناوری اطلاعات و ظهور چالش های جدید چون در ابتدای واژه های کلیدی نظی ر (e) مجازی سازی، ارتباط بهنگام و تجلی کلمه الکترونیک
دولت وتجارت الکترونیک باعث شده است تا سازمان ها بیش از پیش موجودیت خود را دچار تحول دیده و دنیا به شبکه ای از تعاملات الکترونیکی تبدیل شود.

در این راستا، واحد منابع انسانی از اولین واحدهای سازمانی بوده که برای انجام فعالیت های خود از فناوری اطلاعات بهره گرفته است اما در پیاده سازی و بهره برداری از اینترنت و سایر راهبردهای فناوری به نسبت کند عمل کرد و تنها فعالیت های مبادلاتی خود را به کمک این فناوری انجام می داد. در ۱۵ سال اخیر، رشد گسترده اینترنت و نرم افزارهای پیچیده و کاهش قابل توجه هزین ههای استفاده از آن، همراستا با کاربرد های فناوری در بخش های دیگر سازمان، مدیریت منابع انسانی الکترونیک ۱ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

روئل، بانداروک و لوییز مدیریت منابع انسانی الکترونیک را به عنوان روشی برا ی پیاده سازی استراتژی ها، سیاست ها و فعالیت های مدیریت منابع انسانی در سازمان به وسیله
پشتیبانی مستقیم و بسترهای فناوری های مبتنی بر وب تعریف کرده اند [ ۳]. ب یر و همکارانش معتقدند که نتایج اجرای مدیریت منابع انسانی الکترونیک با توجه به رویکرد مدیریت منابع انسانی و نوع مدیریت منابع انسانی الکترونیک عبارت است از افزایش تعهد، افزایش اثربخشی .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.