دانلود برترین فایل جزوه آموزشی مدل برنامه ریزی سوات (SWOT)

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
449KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1009 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

دانلود برترین فایل جزوه آموزشی مدل برنامه ریزی سوات (SWOT)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی مدل برنامه ریزی سوات (SWOT) گردآوری وتدوین غلامرضا خوش زاد می باشد. این فایل شامل ۱۷ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

SWOT

( Strengths & Weaknesses & Opportunities & Threats)

دراصطلاح فرایند شناسایی بررسی و ارزیابی متغیر های موثر و بالقوه داخلی و محیطی را تجزیه و تحلیلSWOTگویند.

جزوه آموزشی مدل برنامه ریزی سوات که توسط آقای غلامرضا خوشزاد تهیه و تدوین شده است.این آموزش کاربرد زیادی در طرح هایشهرسازی دارد.

چکیده آموزش:

محققان الگوهای متفاوتی را برای شناسایی همه ی عوامل (چه موثر و چه غیر موثر) بر فعالیت های یک محیط،سازمان یا به کار برده swotسیستم ارایه نموده اندکه بیشتر با عناوین تجزیه و تحلیل قوت ها ضعف ها فرصت ها و تهدید ها یا اند.یک سیستم همواره تحت تاثیر یک سری عوامل درون سیستمی و برون سیستمی میباشد که در این میان برنامه ریزی بلند مدت یا استراتژیک یک سیستم متاثر از فرایند تعامل آن عوامل درونی با محیط بیرونی است و بنابراین پیش بینی یکی از ابزار های استراتژیک تطابق swot وضعیت آینده نقشی اساسی در فرایند موفقیت سیستم دارد.

تجزیه و تحلیل تحلیلی منظم برای swot قوت و ضعف درون سیستمی با فرصت ها و تهدید های برون سیستمی است.تجزیه و تحلیل شناسایی این عوامل و تدوین برنامه بلند مدت که بهترین تطابق بین آنها را ایجاد نماید ارایه می دهد.از این دید گاه این الگو یک برنامه ریزی بلند مدت است که قوت ها و فرصت ها را به حداکثر و ضعف ها و تهدیدات را به حداقل ممکن برای کلیه سیستم ها،سازمانها اعم از دولتی،خصوصی در شرایط رقابتی و غیر رقابتی برای کلیه SWOT می رساند.مدل سطوح ملی صنعت،سازمان،برای پیشنهاد راهکارهای بقا و تعامل با عوامل محیطی و در نهایت برای تهیه برنامه های بلند مدت کاربردجدی دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.