دانلود فایل جامع پاورپوینت جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات

دانلود فایل جامع پاورپوینت جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات
نوع فایل
PPT
حجم فایل
409KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
507 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود فایل جامع پاورپوینت جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت با موضوع جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات می باشد. این فایل شامل ۱۳ اسلاید زیبا سودمند و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt تهیه شده است. امیدواریم سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جدیدترین تکنولوژی ها و اختراعات

ساعت رویایی:

کسانی که با خوابیدن مشکل دارند و مدت زمان زیادی طول میکشد تا به خوب بروند ۱۰ دقیقه پس از بستن این ساعت به خواب میروند. این ساعت با سیگنالهائی که روی نبض ایجاد میکند, بدن را به خوابیدن تحریک میکند.
همچنین اگر این ساعت را برای بیدار شدن تنظیم بکنید, با همین تکنیک در همان ساعت شما را سرحال و شاداب بیدار می کند.

بالش هوشمند:

این بالش برای کسانی است که در هنگام خواب خروپف میکنند! اگر شما در هنگام خواب خورپوف کنید این بالش با تشخیص صدای خروپوف بصورت خودکار شروع به ویبره کرده و شما را به آرامی از خواب بیدار میکند.همچنین صدای خروپوف شما را ضبط میکند تا نتوانید منکر آن شوید !

چتر رنگارنگ:

این چتر میتواند امواج تلوزیونی را دریافت نموده و از طریق پروژکتوری که داخل آن قرار دارد , تصاویر را در داخل چتر پخش کند. همچنین امکان ضبط ۲۰ ساعت تصویر به این طریق را دارد.

مینی یخچال:

این یخچال کوچک برای خنک نگه داشتن نوشیدنی شما که همیشه در کنار کامپیوتر هستید بسیار مفید است. این یخچال به برق وصل نمی شود بلکه انرژی خود را از طریق اتصال به USB کامپیوتر شما بدست می آورد.

ماشین حساب خوشمزه:

آیا تا به حال هوس کرده اید که ماشین حساب یا موبایلتان را گاز بگیرید ؟اگر جواب شما مثبت است , این ماشین حساب خوشمزه برای شما ساخته شده.
این ماشین حساب که از جنس شکلات است, امکان انجام محاسبات ریاضی به مدت ۲۰ ساعت را دارد, بعد میتوانید آن را میل کنید. قیمت این ماشین حساب $۸ است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.