دانلود فایل جامع pdf جزوه کتاب برنامه نویسی به زبان ++C

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
797KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
566 بازدید
7,500 تومان 6,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود فایل جامع pdf جزوه کتاب برنامه نویسی به زبان ++C

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی :فایل که هم اکنون معرف حضور شما می باشد برترین و جامع ترین فایل pdf جزوه کتاب برنامه نویسی به زبان ++C مهندس عین الله جعفرنژاد قمی می باشد. این فایل شامل ۴۵ صفحه می باشد و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

 برنامه نویسی به زبان ++C

یادگیری یک زبان برنامه نویسی دید ما را به علم کامپیوتر بسیار گسترده تر می کند. از طرفی برنامه نویسی نحوه فکر کردن را به ما می آموزد.

عمومیت زبان C++‎ در میان زبان های برنامه نویسی بسیار بالا است و می تواند به عنوان اولین زبان نیز یاد گرفته شود و به پیش نیاز دیگر احتیاج نباشد. برنامه نویسی به زبان C++‎ نسبت به C دارای قدرت بیشتری است. کارهایی می توان انجام داد که در C برای انجام آنها (در صورت امکان) زحمت بیشتری نیاز است. زبان C++‎ در دو قسمت آموزش داده می شود. در قسمت اول (همین مجموعه) دستورات و ساختمان داده ها معرفی می شود و در قسمت دوم مفاهیم شی گرایی آموزش داده خواهد شد.

چیزی که اکنون C++ نامیده می شود در اصل همان زبان برنامه نویسی C  البته همراه با کلاس ها است که در اواخر دهه ۷۰ میلادی توسط بیارن استروستراپ توسعه داده شده است. در اصل c++ برای تقویت برنامه نویسی شی گرا در زبان برنامه نویسی C به وجود آمد. در حال حاضر زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا است. C++ در اصل همان زبان C است که به آن ویژگی های قدرتمندی اضافه شده است.

C++ برای برنامه نویسی در تمام سطوح مانند سیستم عامل، firmware و برنامه های کاربردی در مقیاس های بزرگ استفاده می شود. تعداد زیادی از برنامه های کاربردی و پروژه های بزرگ در حال حاضر با  c++ نوشته شده است. مانند:
تمامی نسخه های ویندوز، بخش هایی از یونیکس، بخش های بزرگی از سیستم عامل مک ، بسیاری از برنامه های کاربردی تجاری بزرگ مانند مایکروسافت آفیس و QuickBooks با C++ نوشته شده است.

مناسب برای

  • دانشجویان رشته های فنی و مهندسی
  • افراد علاقمند به برنامه نویسی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.