دانلود فایل خلاصه کتاب دونکیشوت های مائویست بیماران روانی با لاطائلات مائویستی

دانلود فایل خلاصه کتاب دونکیشوت های مائویست بیماران روانی با لاطائلات مائویستی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
776 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود فایل خلاصه کتاب دونکیشوت های مائویست بیماران روانی با لاطائلات مائویستی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf خلاصه کتاب دونکیشوت های مائویست بیماران روانی با لاطائلات مائویستی سازمان انقلابی افغانستان تاریخ نگارش جوزا ۱۳۹۲تجدید چاپ به صورت جزوه ۲۹ جون ۲۰۱۳ می باشد. این فایل شامل ۸۰ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب دونکیشوت های مائویست بیماران روانی با لاطائلات مائویستی

پس از برگزاری موفقانه دومین کنگره سازمان انقلابی افغانستان در ماه عقرب سال ۱۳۹۱ ونشر چهارمین شماره ارگان تیوریک- سیاسی سازمان که؛ حاوی اسناد وگزارش دومین کنگره سازمان بود، به یک باره مائویستها در غرب به شورش درآمده وکارگران دور آنها حلقه زدند. علاقمندان متقنن به پر چانگی بچه گانه پرداخته ودر این میان پولاد فراری از میان آتش و شعله داغ شده جرس ضد سازمان کوبیده وهمه با هم زیر بیرق زرد اپورتونیزم علیه سزمان انقلابی افغانستان قیام کردند.

قیام بسیار کار خوبی است ولی وقتی که عناصر پیشتاز بر ضد مرتجعین قیام می کنند؛ هنگامی که جناح انقلابی بر ضد جناح اپورتونیستی قیام می کند، این بسیار خوب است . ولی هنگامی که جناح انقلابی بر ضد جناح اپورتونیستی قیام می کند خیلی زشت است.

واین که اپورتونیست های خجالتی علیه سازمان انقلابی افغانستان به گفته لنین به قیام خیلی زشتی دست زده اند که سرانجام جز چهار زانو نشستن اپورتونیست ها حاصل دیگری ندارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.