دانلود فایل pdf جزوه آموزشی آشنایی با انواع روش پرورش زالو

دانلود فایل pdf جزوه آموزشی آشنایی با انواع روش پرورش زالو
نوع فایل
pdf
حجم فایل
406KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
781 بازدید
6,000 تومان 4,500 تومان٪25 تخفیف

دانلود فایل pdf جزوه آموزشی آشنایی با انواع روش پرورش زالو

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه آموزشی آشنایی با انواع روش پرورش زالو می باشد. این فایل شامل ۵ صفحه می باشد. و در قالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه آموزشی آشنایی با انواع روش پرورش زالو

روش اول : پرورش زالو در بطری های شیشه ای

این رورش پرورش در کشورهایی انجام می شود که که فضای باز جهت پرورش زالو در آنجا مناسب نیست مثل کشور روسیه به علت یخبندان مجبور هستند در داخل سالن های کنترل شده اقدام به پرورش زالو نمایند.
همچنین در محیط های کنترل شده میتوان به صورت مصنوعی و خارج از فصل اقدام به تکثیر نمود در حالی که در محیط های باز همه شرابط دست طبیعت میباشد.در کشورهایی همچون مالزی تایلند چین پرورش در فضای باز انجام میگیرد.

شیشه ای بودن بطری های پرورش نظارت و کنترل ها بسیار دقیق میکند ولی هزینه کاگری بسیار بالا خواهد برد ناگفته نماند در بطری های شیشه ای فقط میتوان زالو ها را نگهداری و پرورش داد و به هیچ عنوان این شیشه ها برای تکثیر مناسب نیستند.

روش دوم : پرورش زالو در آکواریوم

از مزایای این روش مشاهده کامل حرکات و تغییرات رشد زالو ها میباشد که کنترل بیشتری نسبت به آنها خواهیم داشت که منجر به درجه بندی دقیقتر خواهد شد .
انداره آکواریوم ها تقریبا اندازه آکواریوم پرورش ماهیان زینتی میباشد . ارتفاع در حدود ۰۴ سانتی متر طول در حدود ۱ متر عرض در حدود ۰۴ سانتی متر دو سوم آکواریوم از آب پر شده و بالای آن فضای خالی میباشد .
دارای درپوش و تهویه مناسب میباشد.در چنین سالن هایی از لامپ های کم نو با شدت نور متغیر استفاده میشود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.