دانلود pdf جزوه استاندارد بین المللی حسابداری ۲۱ آثار تغییر در نرخ ارز

جزوه وخلاصه کتاب
نوع فایل
pdf
حجم فایل
162KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
611 بازدید
6,500 تومان 5,000 تومان٪23 تخفیف

دانلود pdf جزوه استاندارد بین المللی حسابداری ۲۱ آثار تغییر در نرخ ارز

قابل توجه کاربران و دانشجویان گرامی : فایل که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf جزوه استاندارد بین المللی حسابداری ۲۱ آثار تغییر در نرخ ارز می باشد. این فایل شامل ۲۱ صفحه و درقالب فرمت pdf تهیه شده است امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه استاندارد بین المللی حسابداری ۲۱ آثار تغییر در نرخ ارز

ھدف
۱. واحد تجاری ممکن است فعالیتھای خارجی را بھ دو روش انجام د ھد؛ معاملات ارزی یا عملیات خارجی. افزون براین، واحد تجاری ممکن است صورتھای مالی خود را بر حسب ارز ارائھ کند. ھدف این استاندارد، تجویز نحوه منظور کردن معاملات ارزی و عملیات خارجی در صورتھای مالی واحد تجاری و نحوه تسعیر صورت ھای مالی بھ واحد پول گزارش گری است.
۲. مو ضوعات ا صلی عبارتند از اینکھ کدام نرخ(ھای) مبادلھ مورد است فاده قرار گیرد و آ ثار تغییر در نرخ ھای مبادلھ، چگونھ در صورتھای مالی گزارش شود.

این استاندارد در حسابداری مصونسازی اقلام ارزی، شامل مصون سازی خالص سرمایھگذاری در عملیات خارجی کاربرد ندارد. استاندارد بین المللی حسابداری ۳۹ برای حسابداری مصون سازی بکار میرود.
۶. این استاندارد برای ارائھ صورتھای مالی واحد تجاری برحسب ارز کاربرد دارد و الزاماتی را برای انطباق صورتھای مالی حاصل با استانداردھای بین المللی گزار شگری مالی تعیین میکند. برای ت سعیر اطلاعات مالیکھ این الزامات را احراز نمیکند، در این استاندارد اطلاعاتی تعیین شده است کھ باید افشا شود.
۷. این استاندارد برای ارائھ جریانھای نقدی ناشی از معاملات ارزی، یا ت سعیر جریان ھای نقدی عملیات خارجی در صورت جریانھای نقدی کاربرد ندارد (بھ استاندارد بین المللی حسابداری ۷ صورت جریان ھای نقدی مراجعھ  شود).

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.