فایل بررسی مدل سازی شبه پارامتری رگرسیون منطقی وزن دار جغرافیایی با شرایط متفاوت وزن دهی

فایل بررسی مدل سازی شبه پارامتری رگرسیون منطقی وزن دار جغرافیایی با شرایط متفاوت وزن دهی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
639KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
824 بازدید
5,500 تومان 4,000 تومان٪27 تخفیف

فایل بررسی مدل سازی شبه پارامتری رگرسیون منطقی وزن دار جغرافیایی با شرایط متفاوت وزن دهی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf تحقیق بررسی مدل سازی شبه پارامتری رگرسیون منطقی وزن دار جغرافیایی با شرایط متفاوت در وزن دهی مطالعه موردی: بررسی تاثیر عوامل محیطی بر حساسیت می باشد. این فایل شامل ۱۸ صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد .در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بررسی مدل سازی شبه پارامتری رگرسیون منطقی وزن دار جغرافیایی با شرایط متفاوت وزن دهی

استفاده از خود همبستگی مکانی و ناایستایی مکانی داده ها در پژوهش های که با داده های مکانی انجام می شوند باعث شده که رگرسیون منطقی وزن دار جغرافیایی از جمله کاراترین روش های پردازش داده های مکانی در بین انواع مختلف رگرسیون های مکانی باشد .

مدل سازی با این روش می تواند به دو صورت سراسری که شامل یک ضریب ثابت برای هر متغیر مستقل و شبه پارامتری انجام شود که مدل شبه پارامتری خود شامل دو قسمت سراسری و محلی برای ضرایب هر متغیر که در هر نقطه تغییر می کند می باشد .

از سوی دیگر بیماری حساسیت از بیماری هایی است که به دلیل آلوده شدن محیط اطراف زندگی انسان به عوامل محرک حساسیت گسترش فزاینده ای در سالیان اخیر داشته است درمان یا تعدیل اثرات آلرزی با شناسایی عامل آلرژی زا و سپس دوری جستن از آن عامل امکان پذیر است.

در این میان عوامل نا شناخته بسیاری هستند که می توانند موجب ایجاد آلرژی گردند ایجاد نقشه مکانی خطر پذیری حساسیت می تواند برای بیماران در شناسایی مناطق پر خطر برای این بیماری مفید باشد. این پژوهش به بررسی وابستگی میان وقوع حساسیت با پارامترهای محیطی همچون فاصله از پارک و آلاینده های هوا مانند CO ، SO2 ، NO2 ، PM10 ، PM2.5 و O3 می پردازد در انجام این پژوهش روش رگرسیون منطقی وزن دار جغرافیایی با شرایط متفاوت در هسته وزن دهی و نوع مدل سازی سراسری یا محلی استفاده شده است نتایج نشان دهنده این است که پارامترهای فاصله از پارک و آلاینده های CO ، NO2 ، PM10وPM2.5 بر وقوع آلرژی تاثیر گذار هستند و آلاینده های COوO3 تاثیری در وقوع و تشدید این بیماری ندارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.