دانلود برترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر کوهین

دانلود برترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر کوهین
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
880 بازدید
8,500 تومان 7,000 تومان٪18 تخفیف

دانلود برترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر کوهین

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل طرح جامع تفصیلی شهر  کوهین می باشد. این فایل شامل ۱۷۲ صفحه  می باشد. و در غالب فرمتpdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت یوفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود برترین فایل pdf طرح جامع تفصیلی شهر کوهین موقعیت جغرافیایی شهر

۵۴ غربی و در ارتفاا º ۰۳ و ‘ ۵۴ º شهر کوهین واقع در مختصات جغرافیایی ‘ ۰۳ ۱۴۳۳ متر از آبهای آزاد واقع شده است. ازمیان شهر رودخانه ای عبور می کند که با توجه به شیب طبیعی زمین از شمال به جنوب جریان دارد شاهراه در میان ارتفاعاتی واقع شده است که از شرق و غرب و جنوب غربی آن را محدود کرده است و در واقع درمیان دره رود استقرار یافته است.

بافت شهری در اراضی با شیب کمتر از ۴ درصد واقع شده است هرگاه به طرف شرق و غرب و جنوب غربی درخارج شهر می رویم این شیب افزایش یافته و در واقع این ارتفاعات از غرب و شرق شهر را با محدودیت توسعه مواجه نموده است.

۰ مسائل زمینشناسی )جنس خاک، نو اراضی و پوشش گیاهی، زمین، لغزش و زلزله، سیل و سایر حوادث غیرمترقبه( ارتفاعات قسمت شمالی استان با روند شرق به غرب جزء زون البرز مرکزی بوده و سنگهای این ناحیه را عمدتاً ولکانیکهای سازند کرج در انوا ولکانیکهای اسیدی – حد متوسط و بازیکی تشکیل میدهد و پچهای ولکانیکی در قسمتهای مختلف باعث ایجاد کانسارهای فلزی گردیده است. افزون بر آن این زون در سازند شمشک ذخائر ارزشمندی از ذغال سنگ حرارتی و ککشو در خود جای داده است.

سلسله جبال البرز خود جزئی از قسمت شمال کوهزائی آلپ هیمالیا در آسیای غربی به شمار میآید که از شمال به بلوک فرو رفته کاسپین و از جنوب به فلات ایران مرکزی محدود میشود و به طور کلی ساختمان البرز نتیجه دو کوه زایی مهم است یکی کوه زایی پرکامبرین به نام آستنیک ودیگری کوه زای آلپی مربوط به دوران مزوزوئیک و سنوزوئیک.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.