دانلود جامع ترین فایلpdf مهارتهای تیز و ریز معلمی مسعود جوانمردی

دانلود جامع ترین فایلpdf مهارتهای تیز و ریز معلمی مسعود جوانمردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
1574 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جامع ترین فایلpdf مهارتهای تیز و ریز معلمی مسعود جوانمردی

توضیح مختصر درمورد فایل:

دانشجویان و کاربران گرامی فایل حاضر کامل ترین و جامع ترین فایل pdf  مهارتهای تیز و ریز معلمی تالیف مسعود جوانمردی می باشد. این فایل شامل ۱۲۶ صفحه می باشد و در غالب فرمت pdf تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان و واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

مهارتهای تیز و ریز معلمی

نویسنده: مسعود جوانمردی
نویسنده در این کتاب به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات ضروری درباره شغل معلمی می‌پردازد. از میان ویژگی‌های مورد اشاره در کتاب می‌توان: ویژگی‌های جسمانی و روانی مشتمل بر سلامت بینایی، شنوایی، اجتماعی و…؛ ویژگی‌های علمی و فنی شامل: اشراف بر موضوع تدریس، آگاهی از روش‌های تربیتی، رعایت تفاوت‌های فردی و…؛ ویژگی‌های ارتباطی و… را نام برد. همچنین در بخشی دیگر از کتاب قوانین و فنون ضروری در کلاس‌داری نیز برای معلمان برشمرده شده است. در پایان نیز مراحل تعلیم و تربیت از نگاه دین مبین اسلام تبیین گردیده است تا بدین طریق معلمان موفق و خلاق امروز و آینده با نکته طلایی در امر آموزش آشنا شوند.

 خلاصه ای ازویژگی های معلم :

الف) اطلاعات

ویژگی معلم، افزودن و به روز کردن اطلاعات است. معلم باید خود را با تغییر و تحولات امروزی هماهنگ سازد و نیاز دانش آموزان خود را بشناسد و اقدامات لازم را انجام دهد.

۱. آشنایی با فناوری آموزشی

بی شک بهره گیری از تکنولوژی آموزشی به مفهوم جدید آن یکی از نوآوری های آموزشی و یکی از لوازم اصلی کلاس محسوب می شود. تکنولوژی آموزشی یا فناوری آموزشی صرفاً کاربرد دستگاه های شنیداری – دیداری نیست، آموزش نیز امروز معنی و مفهوم جدیدی پیدا کرده است. مواد و وسایل آموزشی روز به روز تنوع بیشتری می یابند و الگوهای سنتی به وسیله کتاب های درسی، معلمین و تخته سیاه کمرنگ تر و یادگیری دانش آموزان و تدریس معلمین دگرگون شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.